Erg veel last van Hoofdpijn! zijn er meer meiden?

ssteef

New member
Hoi Hoi

Weer even een berichtje ben niet zo heel veel te vinden op de site maar lees al jullie berichtjes wel hoor :)

Ik heb echt al zeker 2 weken last van super erge hoofdpijn... de verloskundige zei tegen mij dat ik dit goed in de gaten moest houden.. dus nu ga ik morgen ochtend toch maar even naar de dokter toe.. om te kijken of er nog iets uitkomt..

Zijn er nog meer die hier last van hebben? of hebben jullie nog tips?

liefs xx
 
hai,

Heb het af en toe, heel erg en meestal 48 uur, altijd aan de rechterkant en mijn schouder doet dan ook zeer. Denk dat het met verkeerd slapen te maken heeft. Mijn kussen en matras zijn nl aan vervanger toe. Heb het soms ook al ik teveel chocolade eet.

Maar 2 weken is wel erg lang!

ciao
Mariska
 
Ja, ik herken het wel. Bij mij is het echt bijholte-hoofdpijn, ik ben nl. een kno-patientje en heb heel veel last van verkoudheden en verstopte holtes.

Het kan met je houding te maken hebben, je hormonen, stress. Er zijn natuurlijk verschillende oorzaken voor hoofdpijn.Het is alleen bijzonder vervelend. Je mag in de zwangerschap wel paracetamol gebruiken, misschien verlicht dit iets. Wat bij mij ook goed helpt, maar dat komt omdat de hoofdpijn vaak ook vanuit mijn nek komt, is een warme kruik er tegenaan of tijgerbalsem.

Hopelijk kan de ha je nog wat tips geven. Succes ermee!
 
Ik heb vandaag ook weer een paracetamol geslikt. Ik heb ongeveer 1 tot 2 x per week pittige hoofdpijn. Dat heb ik anders nooit. Echt een zwangerschapskwaal bij mij dus.
 
Als jij al twee weken last hebt van hoofdpijn zou ik het wel ff na laten checken. Heb je geen last van een hoge bloeddruk? Daar kan je namelijk ook hoofdpijn van krijgen. Het kan natuurlijk een zwangerschapskwaaltje zijn maar beter ff na laten kijken.

Liefs
 
Hallo meid,

Heb je geen migraine? Dit is vaak een reactie op hormoonveranderingen! Helaas mag je daar geen medicatie tegen slikken gedurende je zwangerschap. Het kan je enorm belemmeren in je dagelijks leven....................

sterkte, liefs
 
hoi lieve meiden,

super fijn dat jullie reageren! ik ben vanmorgen even naar de dokter geweest en het is waarschijnlijk inspanningshoofdpijn, moet het nu een maandje rustig aan doen en mag nog maximaal 4 paracetamollen op een dag... dus hoop dat dat ook gaat lukken en verder even de rem er op ( ben graag bezig bezig en thuis zitten is niet echt iets voor mij:p) maar het zal nu toch echt gaan moeten.. woensdag weer naar de verloskundige en kijken wat die er over zegt :)

liefs xx
 
Ik heb veel hoofdpijn vooral als ik druk ben geweest dus inspanningshoofdpijn heb ook altijd last van mijn nek.

Hoofdpijn blijft vervelend hopelijk kunnen ze er wat aan doen fhysio ofzo.


succes
 
Terug
Bovenaan