erg veel slijmverlies, maar geen slijmprop.....

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Eigelijk heb ik de hele zwangerschap al last van best wel wat slijmverlies....
de eerste maandjes kon ik het wel af zonder inlegkruisje maar de laatste maandjes echt niet meer hoor!!

nu is het zelfs zo dat ik een paar keer per dag echt een stroompje voel lopen
(sorry voor de onsmakelijke omschrijving!) en nu denk ik steeds.... het zal toch geen vruchtwater zijn dat ik verlies.... met als gevolg, meteen naar de dichtsbijzijnde toilet om te gaan checken!.... maar het is echt geen vruchtwater.want dat is echt waterdun.. het is ook geen slijmprop... het is...gewoon veel witte/doorzichtige afscheiding....

Hebben jullie hier ook las van?? het voelt een beetje alsof je ongesteld bent en maandverband gebruikt ipv tampons. nu ren ik dus net zo vaak naar toilet als wanneer ik ongesteld zou zijn! haha!

xxx Snoopy
35 weken en 5 dagen

hoi

oja heel herkenbaar,heb ook elke keer de neiging om te denken dat het vruchtwater is en dan wacht ik het weer af en is het gelukkig gewoon veel afscheiding,heb het bij de eerste niet zoveel gehad,dus dit is weer nieuw he,dacht van de week dacht ik ook vruchtwater verloor tijdens drukken op de wc bleek gewoon wat urine te zijn ,maar ja je weet nooit. gr wendy 33,6 wk zwanger

Ik heb er nu gelukkig (nog) geen last van, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook de laatste weken. Echt hele dunne afscheiding. Vooral als ik 's ochtends opstond, voelde ik het echt lopen, zo erg...
Lang leve het inlegkruisje

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Terug
Bovenaan