Erg verdrietig...

Hoi,

Het mag blijkbaar niet zo zijn...vandaag een echo gehad. We waren bang om net als in januari een leeg vruchtzakjete zien, maar we zagen een kloppend hartje.

Het is alleen niet oke, we keken niet naar een 7+ zwangerschap, maar naar een zwangerschap van 5-6 weken, het is veels te klein en het hartje klopt traag.

De vk vreest voor een 2de mk, al is er een hele kleine kans dat, maar daar hebben we beide weinig vertrouwen in.

Liefs Lientje

Oh, wat erg! Wat verdrietig om te moeten horen. Ik hoop dat het meevalt, maar de voortekenen zijn niet waar je op hoopt. Heel veel sterkte! Wanneer krijg je een eventuele volgende echo? Want dit zijn echt rotweken, je wordt tussen hoop en vrees geslingerd, toch?

Hoi lientje,

Ik had op de mamaclub maart 2010 ook al even gereageerd op je topic.
Wat ontzettend sneu zeg!!!! Dit verwacht je indd niet.
Toch blijf ik positief en blijven hopen op een wonder voor jullie.
Wanneer moet je volgende week weer heen??

Sterkte ermee.

Liefs marielle

hee meis
wat een slecht nieuws:(
maar laten we hopen op een wonder,bij ons was er ook in het begin telkens wat eerst elke keer niks te zien later bleek ook dus dat ik minder lang zwanger was gewoon later bevrucht geraakt nu loopt de baby weer ruim 3weken voor dus tja was het nou gewoon te klein in het begin of is het nu te groot???

hoop dat bij jou het zelfde is

sterkte
liefs

Hoi Lientje,

jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws, eerst ben je onzeker, dan zie je een hartje kloppen en dan krijg je weer een klap te verwerken.

Heel veel succes, ik ga heel hard duimen dat het toch goed zit (net als bij Patricia)

Liefs Monica

Wat een rot bericht.
Maar ook ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat je toch een late eisprong had en dat je gewoon minder ver bent dan je denkt.

Heel veel sterkte

Gr Lique

Terug
Bovenaan