erg vervelend!!!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

kent iemand het verschijnsel brandend maagzuur???
ik heb pas vorige week donderdag ochtend mijn eitje gehad en nu had ik gister avond vreselijk veel last van brandend maagzuur en het stomme is ik heb dit echt gewoon nog nooit van heel mijn leven gehad, echt heel vies dus en vervelend, dus ik had zoiets van nou dat zal wel van eten komen ofzo, of iets verkeerds gedronken, maar nu net zit ik lekker effe relaxt op de bank met een glaasje water, krijg ik het gewoon weer!!!!!! en niet zon klein beetje ook.... kan dit nu gewoon nog van me eisprong zijn ofzo!! ik weet echt niet waar het vandaan komt hoor, maar het is wel vervelend

sorry hoor dat het zon klets praatje is maar ik vind het gewoon vervelend.
liefs venessa

Hey ik kan je de hand schudden, dit ik heb ik ook 1 a 2 dagen gehad, niet echt heel extreem maar heb het anders bijna nooit. mijn eisprong was vorige week zondag (niet afgelopen zondag).

hoi meiden,

brandend maagzuur is echt een zwangersschapskwaaltje...........
maar of je dat al zo vroeg kan hebben.......lijkt me niet, maar ja.......

Wel heel vervelend!
Je kan rennies kopen (die kan je ook gewoon slikken als je zwanger bent).

Duim voor jullie dat het snel over is en dat jullie snel zwanger zijn!!!
Liefs Mienetje  

hoi mienetje

het lijkt mij ook   niet dat het van een mogelijke zwangerschap is hoor, want daar is het nog allemaal veel te kort voor, maar het is gewoon wel vervelend ik hoop ook dat ik het vandaag niet meer heb, maar ik vroeg me eigenlijk gewoon af of het misschien niet erbij hoort ofzo als je gestopt ben met de pil ofzo, of bij je eisprong ofzo. maarja helaas zullen we he er nu maar even mee moeten doen he??? en we wachten wel gewoon rustig af, want volgende week woensdag heb ik mijn nod dus dan hou ik jullie op de hoogte natuurlijk!!!!

;liefs venessa

Terug
Bovenaan