Hallo
Afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest om te kijken of ik schoon was na de curritage.
Normaal kom je na 6 weken voor controle maar omdat de 1e curri ook niet vlekkenloos verlopen is mocht ik binnen een week al.
En dat was achter af maar goed ook!!!!!!
Want wat bleek wederom was ik weer niet schoon en bleek er nog aardig wat weefsel aanwezig te zijn in mijn baarmoeder.
Maar dar vermoeden hadden we al. Dus was ik maar nuchter er heen gegaan.
Dus weer opgenomen en een curri ondergaan. Nu hebben ze de echo erbij gebruikt om maar gelijk te kijken of alles schoon was.
Hadden ze ook wel gelijk bij de 1e keer kunnen doen zeg!!!
Op deze manier krijg je ook niet echt de kans om het een plaatsje te geven.
Nu maar afwachten wat ze voor verdere onderzoeken aanraden.
Waarschijnlijk met een camara via de baarmoedermond kijken hoe de stand van zaken daarbinnen is.
Maar afwachten en dan met mannetje kijken of we deze stap nog wel durven nemen.
Dank jullie voor jullie vorige reactie's en voor het luisteren.
Groetjes PV
Afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest om te kijken of ik schoon was na de curritage.
Normaal kom je na 6 weken voor controle maar omdat de 1e curri ook niet vlekkenloos verlopen is mocht ik binnen een week al.
En dat was achter af maar goed ook!!!!!!
Want wat bleek wederom was ik weer niet schoon en bleek er nog aardig wat weefsel aanwezig te zijn in mijn baarmoeder.
Maar dar vermoeden hadden we al. Dus was ik maar nuchter er heen gegaan.
Dus weer opgenomen en een curri ondergaan. Nu hebben ze de echo erbij gebruikt om maar gelijk te kijken of alles schoon was.
Hadden ze ook wel gelijk bij de 1e keer kunnen doen zeg!!!
Op deze manier krijg je ook niet echt de kans om het een plaatsje te geven.
Nu maar afwachten wat ze voor verdere onderzoeken aanraden.
Waarschijnlijk met een camara via de baarmoedermond kijken hoe de stand van zaken daarbinnen is.
Maar afwachten en dan met mannetje kijken of we deze stap nog wel durven nemen.
Dank jullie voor jullie vorige reactie's en voor het luisteren.
Groetjes PV