erg vriendelijk personeel babydump eindhoven....dus niet!

Hoi mama s,

Ik vraag mij eigenlijk af of er meerdere mensen zijn die ook vinden dat je bij babydump eindhoven niet zo  vriendelijk  geholpen tenzij je er een kinderkamer en wandelwagen koopt.
Tenminste,dat hebben wij gemerkt nadat we drie keer daar geweest zijn.
Ons werd maar snel snel wat uitgelegt en daarna moesten we het maar zelf uitzoeken.
Nee, voor mij is het de laatste keer geweest,ik vind dee meesten daar echt niet zo vriendelijk.

Gr vienna
 
hoi hoi

bij ons in veenendaal zijn het vrolijke en spontane mensen. we kwamen er binnen en we werden het eerste kwartier met rustgelaten!!!!!!! weet je hoe lekker dat wel ff was???
toen kwam er iemand naar ons toe en die nam alle tijd voor ons. en als we twijfelde werdt er netjes gezegd over denk het eerst maar even en kom dan terug.
wel netjes vond ik dat.

ik liet de bon zien en die man had de doos gebracht en we gingen met elkel alleen de doos naar   huis

maar wel een hoop info rijker
 
hallo

Deze ervaring hadden wij dus ook. Voor info zijn ze daar niet echt geweldig nee, je krijgt amper een antwoord op je vragen. Wij zijn hierom ook alles voor onze 1e wezen kopen in Gemert bij Baby & Trends. deze zaak wordt gerund door moeder en dochter en zij zijn echt super enthousiast. Je kunt ze alles vragen en de prijzen zijn hetzelfde bij de babydump. Koop je hier trouwens een kinderkamer krijg je op alles wat je verder bij hun koopt (hoeft niet eens tegelijk) ook korting.
Echt een aanrader!!!

groetjes doortje
 
hier bij baby dump in heerlen zijn ze wel erg vriendelijk ze komen helemaal niet naar je toe je moet er echt om vragen hahaha



wel is t zo dat als je een kinderkamer koopt een box naar keuze (keuze uit 3 boxen) cadeau krijgt

en als je een kinderwagen koopt dan krijg je een maxicosi cadeau



wel leuke acties



groetjes renata

 
ik denk ook dat het echt verschilt per vestiging. maar euh ik was er ff vergeten bij te zetten dat je gewoon een klacht moet indienen hoor.

wie weet haal je er alsnog wat uit
 
Hoi

Ik ben de afgelopen maanden regelmatig bij de babydump in eindhoven geweest, ook om alleen maar te kijken en informatie te vragen.  Erg vriendelijk personeel! Het kan dus ook zo!
Ik ben dus elke keer heel vriendelijk geholpen, uiteindelijk hebben we er alles gekocht.

Groeten van Janne
 
Ongeveer een jaar geleden voor het laatst geweest en vond het zeer vriendelijk personeel.
Een verkoopmedewerker heeft me zelfs flink laten blozen haha. 
Misschien ook een verkooptechniek ? 
 
Terug
Bovenaan