Erg vroeg wakker

Hallo Allemaal,

Mijn dochtertje van bijna 1 is 's ochtends altijd vroeg wakker, zo tussen 5.00 en 5.30 uur.
Overdag slaapt ze van ongeveer 10.30 - 11.30 uur en van 15.30 - 16.30 uur. 's Avonds gaat ze  slapen tussen 19.30 - 19.45 uur.

Heeft er iemand een kindje dat ook altijd zo vroeg wakker is? In mijn omgeving worden de kindjes nl allemaal later wakker. Zou het leuk vinden om reacties te krijgen.

Groetjes Petra

 
Ik heb hetzelfde 'probleem' en ook geen flauw idee wat ik er aan kan doen. Slaapt je kindje daarna helemaal niet meer? Soms haal ik ze er even uit en loop dan een eindje door het huis en leg ze daarna weer terug in bed en dat kan wel 'ns helpen. Maar ik ben net zo benieuwd als jij naar de reacties.

Veel succes én slaaprust toegewenst,
Janet.
 
Hoi Petra,
Het kan zijn dat je dochter overdag te vaak slaapt. Qua tijd is het niet lang maar
wel 2x. Misschien kun je naar een slaapje tussen de middag? Qua leeftijd moet het
kunnen. Ligt eraan of zij eraan toe is.
Bij mijn zoontje Quinten heb ik het als volgt gedaan. 's ochtends wakker houden en
dan na de middagboterham naar bed. Dit heb ik 3 dagen volgehouden en toen was hij
er al aan gewend. Hij is nu 15 maand en slaapt nog steeds van 12.00-14.30 ong.
Hierdoor is hij ook wat langer door gaan slapen in de ochtend.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes en succes Melanie mmv Quinten
 
Bedankt voor jullie reactie's.
's Morgens langer wakker houden wordt denk ik een strijd. Ze is zo moe 's morgens.
Maar misschien dat ik het toch ga proberen binnenkort.

Groetjes Petra
 
Terug
Bovenaan