Erg vroeg wakker

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Vera is sinds een week ineens extreem vroeg wakker 's ochtends. Ik hoor haar al om kwart over vijf en om uiterlijk kwart voor zes zet ze het op een roepen tot dat we haar eruit halen. Dit was altijd rond 7 uur dat ze wakker werd. Heeft iemand enig idee waardoor dit is? Kan het te maken hebben met een sprongetje? Ze is bijna 11 maanden. Haar kamer is wel goed donker, dus dat kan het niet zijn. Later naar bed of een dikke fles voor het slapen helpen helemaal niets.
Wat kan ik er aan doen? Want na een week ben ik helemaal gebroken hoor.

Groetjes Karin mv Vera

puck heeft ook zo'n periode gehad. wat ik dan deed is een flesje melk geven en haar dan weer terugleggen in bed. dan sliep ze meestal nog een uurtje of anderhalf.

succes!

hoi
anouk heeft dit ook gehad,was toen ook rond de 11 maanden,ze was soms al om 4 uur wakker,en zat dan te klappen en te roepen in bed.gaf haar uit eindelijk dan maar wat melk en dan sliep ze weer verder,en ik niet!!was dan klaarwakker.nu is het gelukkig een uur of 7 dat ze wakker word.dus het gaat over.

gr petra

Hoi,
Veerle heeft die periode ook gehad, dan was ze ook al om 05:00 uur wakker. En helaas wilde ze na een flesje melk ook niet meer slapen. Maar gelukkig is die fase weer voorbij, heeft wel een week of 3 geduurd.
Heb helaas geen tips voor je maar wil je even heel veel sterkte wensen.
Groetjes,

Hier heeft het ook heel lang geduurd. Momenteel is Lotte 14 maanden en slaapt sinds een week of drie weer door. Het heeft dus écht lang geduurd bij ons, ook dat ze 's nachts vaak wakker was. Zo vervelend! Maar we genieten weer van wat langere nachten.

Groetjes, Marisa

Hai,

Jesse is soms ook heel vroeg wakker, maar ik geef de fles in zijn eigen bed. Hij kan hem zelf vast houden. Ik doe het baby muziekje aan. Geef een kus aan hem en ga weer weg. Hij valt weer in slaap en dan wordt hij soms  pas om half 10 wakker!!!! Echt super. Het duurt alleen lang voor dat ik weer in slaap val.

Groetjes Linda

Oja Jesse krijgt s'avonds een fles, met rijstebloem.

Jesse 19-06-2007

Terug
Bovenaan