erg vroege eisprong na een miskraam????????

A

Anoniem

Guest
IK heb op 20 juni een miskraam gehad,en ik heb met ovulatietesten gekeken naar me eisprong.
Ik heb van de week 2 keer een licht streepje gehad,is mij eisprong dan misschien al geweest.
Mijn gyn zei dat als ik in het verleden altijd een cyclus van 28 dagen ik zeer waarschijnlijk altijd een behoorlijk vroege eisprong had.
Hij dacht aan de 10e of 11 dag,of misschien nog wel vroeger.
Nou is mijn vraag,als je een miskraam hebt gehad is dan je eisprong nog vroeger,wie heeft hier ervaring mee.
Ik ben heel benieuwd,want ik wil natuurlijk dolgraag weer zwanger worden van ond 3e kindje.
Er wordt ook gezegd dat je na een miskraam erg vruchtbaar kan zijn.??????????????

groetjes Mexx-Ann

Hee Mexx-Ann,

Ik ben op 23 juni gecurreteerd, vanwege een miskraam, en heb gisteren met ovulatietesten mijn eisprong vastgesteld. Ik had ook nooit verwacht om zo snel alweer een cyclus te hebben (dus precies 2 weken na curretage). Meestal duurt het namelijk even voordat je cylcus weer op orde is. Sommigen moeten wel 8 of meer weken wachten tot hun menstruatie weer komt.
Het kan dus wel, denk ik. Hoop dat je wel goed hebt geklust dan afgelopen week. Ik in ieder geval wel en mijn NOD is 20 juli.

groeten Dusss

Hai Dusss.

Nou aan het klussen zal het niet leggen deze maand,dat gaat goed,ik moet mijn nod ongeveer de 17 krijgen,maar ik hoop dat ze weer weg blijven.
En dat het goed blijft gaan natuurlijk,ik moet zeggen ik heb er een goed gevoel over deze maand.
Maarja je weet het maar nooit he,het blijft iedere keer spannend.
Ik hoop dat het 3e wondertje in aanmaak is.

groetjes Mexx-ann

Hoi Mexx-Ann,

Ik heb op 21 juni een miskraam gehad (bij 5,5 weken).
Ik ben een week daarna weer met de ovulatietesten begonnen, omdat ik net als jij geen idee had hoe mijn cyclus nu zou lopen en ik mijn 'ei' niet wilde missen. Ik heb eigenlijk al die tijd een heel licht streepje gehad, de laatste dagen wordt het wat lichter. Kan dus ook zijn dat het nog van de miskraam komt en dat je ei nog moet komen, hoor!
We zullen het zien!

Sterkte!
Betje.

Hoi allemaal,

Op 24 juni heb ik een miskraam gehad. De 25e ben ik op controle in het ziekenhuis geweest. Wanneer het bloeden en de pijn een week later weg zouden zijn hoefde ik niet meer terug te komen.
Dat was ook zo maar nu heb ik af en toe nog wel eens een vervelend gevoel in mijn buik en ook na het vrijen kan mijn buik even pijnlijk aanvoelen. Hebben jullie dit ook gehad? Of zou mijn buik gewoon nog even moeten herstellen van het hele gebeuren... morgen is het pas 2 weken geleden.

Wij zijn ook al weer druk aan het "klussen", we willen toch wel heel graag een kindje. Maar of je eisprong vroeger kan komen enz. zou ik eigenlijk niet weten.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan