Erge krampen onderin mijn buik

Dag meiden,

Het is nu bijna 6 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad. Normaal heb ik een korte cyclus maar ik weet dat je ongi na een miskraam langer uit blijft. Nu heb ik de laatste 4 dagen ineens hele erge steken in mijn onderbuik. Zo erg dat ik soms bij het opstaan helemaal ineen krimp van de pijn. Zou dit misschien een teken zijn dat mijn ongi eraan komt? Ik had dit nl. voor de miskraam nooit voordat ik ongesteld werd. Hadden jullie hier de eerste keer dat jullie ongesteld werden na de miskraam ook last van?

Groetjes Frederique

Ha meis,Na mijn miskraam had ik ook meer steken dan anders,het waren echt krampen dat is vervelend maar ook wel goed het betekend dat je lichaam je baarmoeder weer gaat samentrekken dus aan het herstelen is.Ik hoop voor je dat je ongi snel door zet zodat je weer aan iets moois kan denken .
dag ik spreek je gauw. liefs Roos

Hallo Frederique,

Bij mij zit ook alles te werken ik ben 10 mei gecureteerd.Ik ben 1 juni terug geweest bij de gyn. en alles was goed ik had ook al een paar keer vreselijke buik krampen gehad de gyn. zei dat dat komt omdat alles weer normaal gaat werken.Ik hoop dat het bij mij ook deze dagen opgang komt dan kunnen we weer een poging wagen.

Heel veel sterkte en succes verder.
Liefs van Carolien

hallo Frederique,

Ik heb 6 mei een miskraam gehad. Na drie weken kreeg ik ook vreselijke steken en krampen in mijn buik, zo erg dat de tranen in mijn ogen sprongen. En ja hoor een week later was ik ongesteld. Ik had hier voor de miskraam ook nooit last van. Dus waarschijnlijk is je lichaam weer helemaal aan het herstellen en kun je daarna weer gaan klussen.
sterkte!

Hyeeeeeee............frederique,

Alweer een beetje gewend aan Nederland?

Bij mij zat het ook zeker een week te pruttelen, krampen, hangerig. En voila ongi............

Dus zou er zeker op rekenen

Liefs Nienepien

Bedankt voor jullie reacties. Fijn te horen dat dit er blijkbaar bij hoort!! Ik hoop dat mijn ongi er nu snel aan komt WANT IK WIL WEER AAN DE SLAG!!

ps Nienepien, er staat nog een berichtje voor je onder het stukje van Monique2

Groetjes F.

Terug
Bovenaan