Erge krampjes of juist niet?

<p>Wanneer kun je vaststellen dat je kindje veel last heeft van krampjes of dat het meevalt en je kindje (en papa en mama) dus 'geluk' heeft.</p><p>Mijn dochtertje van 6 weken heeft er sowieso na elke maaltijd wel last van. Volgens de boeken zit ze nu op haar piek, maar omdat ik geen vergelijking heb, weet ik niet of dit veel is of weinig en ik evt maatregelen zou moeten nemen.</p>

Onze zoon was ook niet te genieten met die krampjes. Vooral in de avonduurtjes wanneer wij wilde eten was het huilen huilen huilen...
We gebruiken infacol en daarmee gaat het super goed! Hij heeft echt nergens meer last van!
Nu is hij 12 weken en ga ik na t weekend afbouwen, en dan vind ik best spannend omdat het nu zo’n lekker ventje is!

Ons zoontje had ook veel last van krampjes. Elke avond huilen, huilen, huilen. Wij gebruikten ook infacol, hadden wel t idee dat het iets hielp, maar verwacht er ook geen wondermidde van! Verder was t de ene keer buikje masseren, andere keer warm pittenzakje, weer andere keer fietsen met de beentjes. We hebben vanalles gedaan, tot met de auto erop uit aan toe! Iedere avond was t weer opnieuw uitvogelen wat  nu het fijnste was voor hem. Tja, piek op 6 weken.... ik had t idee dat de piek hier meer vanaf 6 weken was. Heeft echt tot de 12 weken geduurd.
Dus wanneer je weet wanneer t erg is... uhmmm, geen idee eigenlijk! Ik heb t idee dat t hier erg was, maar heb ook geen graadmeter haha!
Doe waar jij je goed bij voelt om jouw kindje zo goed mogelijk door de krampjesperiode heen te helpen. Ze horen er helaas ook wel n beetje bij!

Hier bij onze eerste dochter die heeft ruim 4 maanden krampen gehad. Het begonnen in de vroege middag al en werd steeds erger, maar zakte tussendoor wel. Op de piek was het zo erg dat de krampjes 5uur lang aanhielden  (16uur tot 21uur). Ik kon ook echt niks, was toen alleen thuis. Ze kon toen ook echt niet slapen van de pijn. De dag daarna werd het ineens echt minder. 

Oeh de piek zat hier op 12 weken ofzo hoor.. niks hielp, sab simplex een beetje, en veel draagdoek. Veel overstrekken en huilen, vooral savonds rond etenstijd, wat vreselijk. Het wordt gelukkig vanzelf beter! 

Terug
Bovenaan