Erge menstruatiepijn!

Ik ben ruim 30 weken zwanger van een tweeling en ben vorige week al opgenomen geweest met te vroege weeen en 2 cm onsluiting. Gelukkig kreeg ik weeenremmers en prikken voor de lonrijping van de kindjes. Nu van de week weer naar het ziekenhuis geweest met erge menstruatiepijn en toen bleek mijn baarmoeder toch al week te zijn en korter en het onderste kindje ook al zo goed als ingedaald. Uiteindelijk bleef het stabiel en nu zit ik weer thuis. Maar nu blijft de erge menstruatiepijn aanhouden en heb ik ook af en toe steken in mijn vagina / baarmoeder. Is iemand hier bekent mee of weet iemand of de bevalling dan kan beginnen? Het is namelijk niet fijn om hier nog dagen mee rond te lopen, het is echt een zeurderige pijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Vic

Die steken klinken als indalingsweeën en de eerste weeën voelen als heftige menstruatiepijn, dat kan dan doorzetten in echte weeën.
Ik hoop dat je kleintjes nog even rustig blijven zitten en nog flink kunnen groeien.

Ik moest pas nog aan je denken toen ik op het forum zat, was benieuwd hoe het met je gaat.
Het schiet ook al op bij jou, ik hoop dat je kleintjes nog effe blijven zitten, lekker rustig aan doen en dat klinkt ind als indalingspijnen, heb pas nog nagevraagd hoe het voelt als je een wee hebt, en de gyn zei dat je dat echt wel voelde, en heb op internet gelezen als ej eht niet zeker weet dat het waarschijnlijk ioefenweeen zijn en nog geen echte weeen, want die herken je meteen. Ook al heb je ze nog nooit gehad, maar ja dat zegt internet, bij iedere vrouw is het anders. Bij twijfel gewoon bellen naar verloskundige of gyn.

Succes meid

Nog even reageren, is je urine onderzocht? Een blaasontsteking kan ook voor dit soort pijn zorgen. Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan.

Het zet inderdaad nog niet echt door, ik ben al behandeld voor een urineweginfectie dus dat kan het niet zijn. Als het goed is is het onderste kindje ook al ingedaald, dus het blijft rommelen. Ik wordt wel moe van die onzekerheid. Tuurlijk hoop ik dat ze nog even blijven zitten, maar weken met die zeurende pijn lopen is ook niet echt ideaal.
Vrijdag weer controle dus ga ik het nogmaals even aankaarten. Bedankt voor jullie reacties en je hoort het wel als het zover is!

Groetjes Vic

Wat vervelend dat je zo'n last hebt. Het kan idd komen door indaling of het kunnen voorweeen zijn. Sommigen hebben daar erg veel last van de laatste weken. Hopelijk kun je de laatste weekjes een beetje doorkomen en dat je kleintjes nog lekker wat groeien voordat ze geboren worden. Succes met de laatste weekjes!

Terug
Bovenaan