Erge nachtmerries

Hallo allemaal,<br /><br />ik ben er pas een paar dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben … heel erg blij want we waren het al lang aan het proberen en ik liep ook bij de gynaecoloog en kreeg een hormoon behandeling voor mijn pcos.<br /><br />Ik ben nu bijna 5 weken zwanger als ik het uitreken in een app.<br /><br />maar ik heb dus al lange tijd last van erge nachtmerries eerder hypnagoge hallucinaties en ik had dit gisteravond weer en dan schreeuw ik echt en spring ik uit bed en is mijn hartslag ook echt hoog …<br />nu ben ik dus heel erg bang dat dit kwaad kan voor mijn zwangerschap<br />ik heb pas 18 maart de eerste echo<br />
 
[quote quote=10414678]Hi! Ik denk dat dit erbij hoort, ik heb ook zeer levendige dromen. Schijnt vaker voor te komen. Liefs![/quote]Dankjewel voor je reactie! dus je denkt dat het niet zoveel kwaad kan?
 
Ik heb daar heel mn zwangerschap last van gehad. En we hebben een gezonde zoon gekregen. Ik denk dat het vooral met je hormonen te maken heeft!
 
[quote quote=10414733]Ik heb daar heel mn zwangerschap last van gehad. En we hebben een gezonde zoon gekregen. Ik denk dat het vooral met je hormonen te maken heeft![/quote]oké gelukkig! ik heb nu alleen vandaag geen gespannen borsten en misselijkheid meer maar hoop toch dat alles goed is
 
Gefeliciteerd! Spannend hè, die eerste weken. En bizar wat die hormonen allemaal met je doen. Bij mij waren de dromen gelukkig niet eng en ging niet mijn bed uit, maar ze zaten vol vreemde seksuele uitspattingen, dus ik werd elke ochtend wakker met een schuldgevoel van hier tot tokio, omdat ik weer ‘vieze dingen’ had gedaan met een een onbekende. Mijn man kon er gelukkig om lachen. Rond week 10 werden de nachten qua dromen weer wat rustiger. Succes!
 
Ooooh ik heb precies hetzelfde als hierboven bij Galileo... ik word wakker met een schuldgevoel echt ongelofelijk heb alles tot in detail gedroomd en echt nachten elkaar. Word nu gelukkig iets minder haha!
 
haha best grappig om te horen! ja zeker heel spannend of alles wel goed gaat! daarom maak ik me zorgen om de hartkloppingen en stress van zo’n droom dat dit slecht zou zijn voor de baby :(
 
Terug
Bovenaan