<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik ben morgen precies 6 weken zwanger. Maar ik zit zo erg met de onzekerheid. In een paar weken tijd heb ik een paar keer bloedverlies gehad. Helderrood, niet super veel. Ik heb vorige week een echo gehad met 5 weken precies. Er was een leeg vruchtzakje te zien die precies de grootte zou hebben van 5 wk. Maar ik had ik de week van de innesteling en de week daarna erg veel last van klachten. Veel meer witte vloed, ik moest het 3/4 x per dag verschonen. Daarnaast had ik ook obstipatie en een schimmelinfectie, en erg zere borsten. Nu ben ik blij dat ik af ben van de obstipatie en schimmelinfectie. Maar ik heb echt helemaal geen afscheiding meer. Dit heeft m’n man zelfs opgemerkt tijdens geslachtsgemeenschap. En zere borsten heb ik ook bijna niet meer. Dit maakt me zo onzeker. Ik zou 4 juni een echo met 8 wk hebben, maar ik ben van plan om dit te vervroegen. In overleg met de vk natuurlijk, ze zei dat een weekje eerder geen kwaad kon ivm ongerust zijn. Ik heb vandaag ook echt uren zitten huilen, ik voel me zo onzeker en eenzaam omdat niemand lijkt me te begrijpen.</p>