Erge smetplekken baby

<p>Me zoontje is 8 weken oud</p><p>En heeft hele erge smetplekken in zijn nekje precies in zijn plooien.</p><p>Heb al bepathne erop gesmeerd zinkzalf en mazaina maar niks werd</p><p>Ik doe  sinds kort er niks opmeten maar het word allemaal erger.</p><p>Heb er vandaag een katoene stukjes er tussen gedaan.</p><p>Maar niks werk als je er aan kom begin die heel erg te huilen ?</p><p>Ik ga van de week de dokter er voor bellen maar weet iemand voor die tijd echt de goude tip voor me kereltje</p>

Morgen echt even bellen dan, krijg je mogelijk anti schimmel creme..  Niet te lang mee wachten want doet echt pijn, zeker bij zoon gevoelighuidje van een babytje.. Succes

Ik zou er niks op smeren, me zoontje heeft er ook vaak last van, wat ik doe is iedere dag schoonmaken en droog houden. 

Hoi. 
Veel drogen en af en toe wat talkpoeder tussen doen. Na het badje/de douche extra nadeppen met een droge hydrofiel luier.
Met deze temperaturen alleen een rompertje aan en een katoenen talentje toedekken of alleen een hydrofiele slaapzak aan.
Succes!

Dit had mijn dochtertje ook! Was echt knalrood paars en ook nat, ik heb medela purelan erop gesmeerd. Is echt een heel vette creme en biologisch. Gewoon wonder spul!! Zit geen parfum of iets in. 2 dagen gesmeerd en weg was het. Eerst met alcohol en een gaasje maakte ik het schoon, en dan die creme erop. 
Al krijg je van de dokter een recept mee, koop aub ook die medela purelan, je kan die voor alles gebruiken. Ook de billetjes etc. Het is echt super spul.
Zij had ook echt hele erge pijn van haar smet plek in haar nek, mocht het ook niet aanraken. Wonderbaarlijk dat het zo snel wegtrok. Haar huid was eigenlijk gewoon open leek wel alsof ik smeerde op haar vlees wat al zichtbaar was.. daarom dat ik echt zo blij ben met die tube!
Je kan hem gewoon bij de etos kopen, misschien ook wel bij de kruidvat. Denk dat de apotheek hem ook wel heeft. 

Terug
Bovenaan