Hoi,Ik heb een zoon van 6 en een dochter van 3 waar ik heel gelukkig mee ben.. ze zijn mijn alles. Nu hebben mijn beide kinderen een pittig karakter en laten het ook zeker horen als ze het ergens niet mee eens zijn.En laat het nu ook eens zo zijn dat wij een buurvrouw hebben die niet helemaal 100% is (borderline oid) wij wonen al 13 jaar naast haar dus we kennen haar heel goed. Ze kan niet goed met mensen omgaan en zoekt altijd dingen op om problemen te veroorzaken. Eerst deed ze dat bij onze andere buren waar ze ons in wilde betrekken. Ik heb toen aangegeven daar niet bij betrokken te willen worden. Dat had ik dus niet moeten doen want toen waren wij aan de beurt. Vorig jaar januari hadden wij ineens politie op de stoep staan. Ze hadden een melding gekregen van onze buurvrouw dat wij onze zoon mishandelden. Nou verschrikkelijk! Ik was er helemaal kapot van, ook onze zoon was in de kamer en die schrok zich wezenloos dat er ineens politie in huis stond. Ze hebben toen vrijwel meteen geconstateerd dat er niks aan de hand ik bij ons thuis. Ik heb meerdere goede gesprekken gehad met de desbetreffende agent. Ze hebben nu uiteindelijk in het dossier gezet dat ze de meldingen van de buurvrouw niet meer serieus nemen. Dus voor hun was het afgehandeld..Maar voor mij niet.. ik ben daar zo van geschrokken dat het een groot deel van mijn zekerheid als moeder heeft weg genomen. Ik raak nu ruim een jaar later helemaal in de stress als mijn kinderen boos worden of heel hard huilen. Net ook, mijn zoon was erg vervelend. En na meerdere keren waarschuwen en niet luisteren heb ik hem naar boven gebracht. Ik heb gezegd je gaat douchen en naar bed. Nou hij krijst dan alles bij elkaar. Uiteindelijk ligt hij nu rustig op bed te slapen en is er niks meer aan de hand maar ik zit nu helemaal gestrest op de bank. Dan ben ik toch weer bang dat ze weer op de stoep komen te staan.. ik weet helemaal niet wat ik wil met dit verhaal maar ik voel me echt vreselijk op dit soort momenten