ergens benieuwd naar.

Omdat er over miskramen niet veel gepraat wordt en sommige het hier misschien niet willen lezen vraag ik me toch iets af.
Als je met een echo ziet dat het kindje al 2 weken eerder is gestopt met alles heb je het achteraf gezien niet gemerkt? minder last van de kwaaltjes ofzo??
Ik verdiep met in alles wat met zwangerschap te maken heeft en dit hoort er natuurlijk gewoon bij.

Liefs Kim
 
Hay meisie,

Ik heb een missed abortion gehad. Dat wil zeggen dat het dode vruchtje intact blijft en niet is uitgedreven.

Omdat alles nog in de baarmoeder zit, denkt je lichaam dat je nog zwanger bent en maakt dus gewoon HCG aan. Ik heb er niks van gemerkt. Na ruim een week verloor ik opeens donderbruine troep, een heel klein beetje. Het rook heel vreemd dus vertrouwde ik het niet....

De echo wees uit dat het vruchtje met 7 wkn en 3 dgn gestopt was met groeien omdat het hartje is gestopt...........

Soms hoor je dat de symptomen verminderen maar dit is bij mij niet zo geweest...........

Liefs Jessica
 
Oke voordat ik op dit forum zat dacht ik altijd dat je gelijk het vruchtje verliest leer hier weer veel dingen bij.

fijn dat jet het wilde vertellen is waarschijnlijk moeilijk om er neer te zetten.

 
hai

ik heb 6 miskramen gehad bij mij gingen de hormonen ook door kreeg geen kramp en had geen bloedverlies maar had alleen een druk in mn onderrug op 1 na kwam ik er pas achter toen ik voor de drie maanden echo kwam ook omdat het bij mij niet spontaan kwam
moest ik gecuretteerd worden ook hebben wij een windei gehad was wel teken dat we zwanger waren (geweest) maar was geen vruchtje aanwezig
daarom speelt bij ons die onzekerheid dan ook enorm
omdat wanneer je wat voelt of juist niet er eigenlijk altijd twijfel is of het nog wel goed gaat wij zijn nu bijna drie maanden en ben heel onrustig

liefs miranda
 
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, kon het eigenlijk wel weten, want ik voelde mij enorm goed! Raar, want bij de 1e 2 was dat niet zo, nu bij dit kindje, denk ik, oja, zo was het, heb alle zwangerschapstekenen, maar blijf wel onzeker!

Liefs Kirsten
 
Hoi, bij mij duurde het Tot week 12 voordat het vruchtje eruit kwam, terwijl het met acht weken stopte met leven. De vk vertelde mij dat het dan natuurlijk op gang is gekomen omdat een bepaald hormoon ( geloof protesteren, maar weet niet zeker) niet meer werd aangemaakt em je lichaam het dan afsloot. Tot die tijd blijft er hcg in je lichaam en blijf je je zwanger voelen. Heel dubbel als je weet dat er niets meer leeft. Maar ik wilde graag wachten.
 
Lijkt me ook wel moeilijk als je weet dat het niet meer leeft, snap ook wel dat je wilt dat je eigen lichaam het afstoot.
Denk dat je ook wel ff afscheid kan nemen op die manier, ik zou niet willen dat ineens alles eruit gerukt wordt zeg maar en dat er ineens ook helemaal niks meer is.

Ik vind jullie allemaal super sterkt hoor !!!
 
Terug
Bovenaan