Erkennen en geboortekaartjes!!

Vandaag heeft mijn vriend de kleine erkend, zodat ze na haar geboorte zijn achternaam krijgt!! Bijzonder moment wel hoor.
Ik met mijn camera het gemeentehuis in. Mijn vriend vond het allemaal een beet achterlijk, en zat me uit te lachen. Komen we bij die balie, vraagt die mevrouw of ik het nummertje wil bewaren!!!! Hahaha, toen moest ik lachen. Ik zeg: zie je nou, is helemaal niet raar om je camera mee te nemen. Die mevrouw gelijk: nee hoor, zal ik even de foto's maken...

Ook hebben we de geboortekaartjes uitgezocht :-S!!
Wat VEEL zeg, pffff.
We hebben ook gelijk wat uitgezocht, ik kon niet meer kiezen. We hebben echt een heel leuk (grappig) kaartje dat we allebei leuk vinden. (is ook een wonder dat we het een keer eens zijn).
Volgende week bestellen, want ik wist niet hoeveel ik er moest hebben. Dat moet ik dus deze week gaan tellen.
Wordt nog wat want ik heb door mijn zwangerschap ondertussen een totale hersenverweking... Op mijn werk zijn ze daar ook zo blij mee :-D.

Nou dat was het weer. Succes met alle buiken in dit gladde weer :-(

Liefs Sonja

Gefeliciteerd!!!!!
Ja, het is toch wel een heel bijzonder iets hoor! Bij ons is het nu automatisch gedaan daar we nu getrouwd zijn. (hihi, ik moet er nog steeds aan wennen!!!)
Maar eh, moet je geboortekaartjes nu al bestellen??? Daar heb ik me nog helemaal niet in verdiept..

Wij zijn voor de 3e keer voor de erkenning naar het gemeentehuis gegaan. Blijft altijd leuk! (toch was ik liever getrouwd, maar dat is een ander verhaal cq frustratie). Ik ben ook bezig met de geboortekaaartjes. Ik heb wat gratis proefexemplaren aangevraagd zodat we samen kunnen kiezen. Hij wil dezelfde stijl als bij de jongens, ik wil nu wel eens wat anders juist omdat we een meisje krijgen. Prijzen verschillen enorm. iet bij waar je het besteld, mar wel het soot kaartje. Wij hebben dik 150 kaarten dus dan scheelt 50 cent per kaart toch wel even. Dus we zijn er nog niet uit!

Wij zijn ook getrouwd, dus erkennen hoeft niet.

Maar mijn eerste kindje is ook erkend, en het is inderdaad een bijzonder moment, dus helemaal niet stom om je camera mee te nemen hoor!!

Geboortekaartjes zijn we nog helemaal niet mee bezig. We weten allebei wel ongeveer wat we willen, en dat is een simpel kaartje, zonder opdruk behalve de naam. Dus daar gaan we met zon 32 weken eens voor kijken.

Terug
Bovenaan