erkennen

je kan nu al naar het gemeentehuis gaan. ik weet niet hoever je bent, maar ik zou het vanaf een week of 14 gaan doen als ik jouw was. het maakt eigenlijk niet zoveel uit. maar het is wel handiger als je het voor je bevalling doet.
groetjes van sandy
 
wij zijn ook niet getrouwd,maar doen wel tijdens de zwangerschap even naar het stadhuis voor de erkening.
geeft wat minder rompslomp dan als je het erna wilt doen.
 
hoi,
je moet ook niet vergeten om het ouderlijk gezag te regelen. Dat kan na de geboorten. Dat moet je doen bij het kantongerecht. dat houd in dat jou vriend ook kan mee beslissen met van alles. zijn handtekening mag zetten op belangrijke papieren enz. Maar meestal wijzen ze daar ook wel op bij de erkening in het gemeentehuis, anders moet je even bellen naar het kantongerecht bij jou in de buurt.
Erkennen kan vanaf het moment dat je zwanger bent volgends mij. wij hebben het een week of 4 geleden gedaan ik ben nu 23 weken.
groetjes steef.
 
Hallo,

Wat ook nog verstandig is, een testament op de langstlevende, als je dat al niet hebt.

In zo'n testament kun je diverse dingen met betrekking tot je kind vast laten leggen. Bijvoorbeeld,de voogdij.

Maar de notaris bij jullie in de buurt kan je hier vast en zeker meer info over geven.

Groetjes de mama van Mats en ???
 
Terug
Bovenaan