ernstige dip

Hoi meiden,

Ik zit even in een ernstige dip, en wil dit gewoon even van mij afschrijven ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Normaal gesproken plaats ik altijd mijn naam erbij, maar doe het nu liever even anoniem!

Ik voel mij de hele week al belabberd (klein verkoudheidje) en chagarijnig..meestal kan ik dit heel snel van mij afzetten en ben ik vrolijk van aard, maar nu lukt het niet en voel ik mij erg somber bah!

Ik voel me dik en lelijk en zie ineens overal rimpels in mijn gezicht (ben pas 30) of ik let er nu gewoon meer op!!

Mijn vriend is erg lief, maar het helpt niet!!

Hebben jullie dit ook weleens en wat help dan???

Sorry voor dit afschuwelijke gezeur, maar weet dat ik altijd met alles hier terecht kan!!!

He, wat vervelend. Dik en lelijk zeg je? Wat kun je inderdaad soms op dingen letten die best wel eens meevallen in de praktijk. Iedereen is anders, ik ben erg dun en dat is ook niet zo erg leuk. In de zomer durf ik af e toe bijna geen korte broek aan i.v.m. mijn stokkerige pootjes. Iedereen heeft wat en iedereen is anders. Laat dat voorop staan. Ik zal niet proberen je vervelende gevoel weg te praten want soms moet je jezelf gewoon eens lekker vervelend kunnen voelen. Gaat vanzelf weer over,toch? En zeker fijn als je je hart even kunt luchten op het forum, dat helpt.
Vandaag was ik ergens en toen zag ik een jongen lopen met 2 ingevallen wangen en voorhoofd. Als ik dat zie, voel ik me ontzettend rijk, zelfs met mijn dunne pootjes. Als ik me erg rot voel ga ik heerlijk bij m'n mannetje op de bank hangen en een leuk blad kopen of eens heerlijk in bad.
Je bent een beetje ziek begrijp ik? Ga maar lekker een beetje uitzieken, lekker warm op de bank en kijk maar een poosje niet in de spiegel. Meid, doe het lekker rustig aan, reageer maar af op dit forum en over een paar dagen ben je vast weer helemaal de oude.
Sterkte hoor, Marijke

ik kan me je gevoel heel goed voorstellen!!Volgens mij is dat een soort vrouwen - ding, heb nog nooit gehoord dat een man zich zo voelt.
Is echt "frustie" als je je zo klote voelt.
wat bij mij altijd helpt is naar buiten gaan, gewoon een flink stuk gaan lopen en dan frisse lucht inademen!!dan krijgen al je gevoelens vast snel een plekje!!
Veel succes!!

Terug
Bovenaan