Ernstige eczeem

Lieve lieve ouders,

Ik ben een trotse moeder van 4 prachtige kinderen.
Een van mijn zoons heeft helaas toen hij maar net 3 maandtjes oud was last gekregen van eczeem .
En niet zomaar eczeem maar ernstige eczeem hij zat meteen helemaal onder en het werd snel erger. Naar de dokter gegaan en zoals alle dokters doen krijg je een corticosteroïden zalf en meer kunnen ze niet door naar de Dermatoloog en daar hetzelfde verhaal.
Vervolgens hebben we 10 jaar lang alle Creams die er maar te koop zijm op de markt geprobeerd alles als er ook maar iemand zei ken je dit meteen kopen en geprobeerd van Nederland tot duitsland tot China Amerika alles uitgeprobeerd want als ik jullie vertel dat mijn zoon iedere nacht zijn hele huid open krabte en zijn hele bedje vol zat met kleine bloed plekjes van het krabben .
Jaren lang en overal waar we kwamen kregen we alleen corticosteroïden zalf en Antibiotica maar dat werkte een week en dan zijn we weer terug bij af.
We zijn ook naar artsen in Duitsland gegaan maar ook dat heeft niks anders opgeleverd.
We hebben ook alles van de bio hoek uitgeprobeerd van olie tot probiotica tot creams maar ook dat werkte niet helaas.
Maar nu kwamen we een middel tegen per toeval door weer eens te zoeken naar een remedie omdat hij een enorme uitbrak had die we maar niet onder controle kregen.
Het was paardenmelk en naar veel lezen van vooral review van de mensen die het al hebben gebruikt en daar de meningen van sommige heel positief en sommige wat minder besloten we om het toch te proberen want ja alles wat misschien zou kunnen helpen grijpen we aan want als je je je kind jaren lang zo ziet lijden als ouder is verschrikkelijk en vooral voor het kind dat huilend in de nacht na je toe komt dat het zo een jeuk heeft en niet meer kan .
Dus we hebben paardenmelk capsules besteld en zijn eraan begonnen met geen verwachtingen na al die jaren en alles wat we al habben geprobeerd was dit voor ons weer iets wat waarschijnlijk niet zou gaan helpen.
Maar na onze verbazing en ik meen oprecht verbazing ging naar ongeveer 3 weken de eczeem echt helemaal weg .
Zijn huid lag gewoon open hij had over zijn hele huid eczeem van zijn hoofd tot aan zijn tenen zijn vingertoppen alles.
En nu was en is het weg nog nooit in al die jaren heeft hij een moment gehad dat hij geen eczeem had en helemaal schoon was maar nu al weken is de eczeem weg.
Ik schrijf dit en ben nog steeds in ongeloof zelf mijn zoon kon het niet geloven en was in tranen geroerd dat hij geen jeuk had en zich niet de hele tijd aan het krabben was.
En nu ineens door kon slapen in de nachten zijn nageltjes schoon zijn en niet onder het bloed zitten van het krabben.
Lieve ouders ik deel dit met jullie omdat ik weet dat er heel veel kindtjes die helaas ook dit moeten doormaken en allemaal de weg bewandelen en het niets oplevert.
Probeer het je hebt verschillende opties je kan de melk zelf bestellen dus drinken je kan Creams bestellen capsules shampoo.
Het is een natuurlijk product zonder rommel dus baad het niet schaad het niet ook psoriasis voor kinderen en volwassenen.
Want het is echt een lijdensweg en als ouder ben je zo machteloos en willen we allemaal dat onze kindtjes gezond zijn en zich lekker voelen en kunnen genieten.
Ik hoop echt dat dit voor sommigen een oplossing kan zijn en bij ons duurde het ongeveer 3 weken en toen sloeg het al aan het kan ook wat langer duren .
Ik hoop echt oprecht dat jullie er baad bij hebben en dat dit voor al die kleintjes net zo een wonder middel is als dat het voor ons is.
Wij hebben de capsules genomen omdat wij van mening zijn dat het van binnenuit komt vandaar de keuze voor capsules.
Wij hebben de capsules van vitafors .
Maar je kan ook kiezen voor een andere aanbieder.
Heel veel succes en gezondheid gewenst.
 
Terug
Bovenaan