<p>Hi,</p><p>Ik ben inmiddels trotse moeder van een 16maand oude zoontje! Wij willen, als het ons gegund is voor een 2de gaan. Ik wil het dolgraag! Maar waar ik tegen op zie is de bevalling voor het grootste deel, en ook nog de zwangerschap. De 1ste zwangerschap was geen pretje ( tot 5 maanden overgeven, chronische blaasontstekingen, harde buiken, elke week 2 dagen bloed verloren, veel echo's, bekkeninstabiliteit, veel moe en sinds 6 mnd zwangerschap gestopt met werken omdat het me teveel werd en zit nogsteeds thuis) en de bevalling man man man. 3 dagen niet doorgezet! De weeën kwamen maar niet en ik had geen vorderende ontsluiting. Verschrikkelijk ziekenhuispersoneel die zei dat ik het maar zelf moest bekijken. Zoontje had gepoept in vruchtwater, na 1 dag kwamen ze erachter dat mn vliezen waren gebroken. Waar ik ook tegen op zie is de gedachte hoe het zal zijn met 2 kindjes. Gaat de oudste niet wakker worden door de jongste?(slechte slaper). Mijn man werkt full time en ook de weekenden soms dus sta er voor de grootste gedeelte alleen voor. Bij de eerste nooit problemen gehad over de gedachte van dr bevalling, ik stond er heel nuchter in. Maar na het meemaken ervan denk ik er nu anders over helaas! Ook heel raar maar moet ook heel vaak huilen als ik bevallingsverhalen lees of bekijk haha vrouwenhormonen!</p>