errug

A

Anoniem

Guest
was net even bij me schoonmoeder,die had een bizar verhaal waar bij mij de nelharen overeind gingen staan.een buurvrouw van een paar deuren veder heeft een dochter van net 16 jaar,en wat blijk nou het kind is zwanger van een knul van 14.dat is opzich al erg,maar nou komt het mooiste van het verhaal haar moeder vind het geweldig dat haar dochter van net 16 zwanger is.en eigelijk was het ook de bedoeling van hun dat ze zwanger werd.en de vader van het kindje zit net in de tweede klas van de middelbareschool,wat heeft zo,n jongen nou te bieden.ik moet erniet aan denken dat mijn zoon vader werd,mijn zoon is 15jr en maak zich nog niet zo druk over meiden hij houd zich liever bezig met voetballen en zijn gitaar..oja en die moeder van die griet vind het ook helemaal te gek dat zij met 37 jaar al oma word en zeg dan ben ik wel een jonge oma.nou voor mij zijn ze harstikke gek,dat is je leven vegooie.ik was zelf 22 jr toen ik me eerste kreeg.getver ik heb er de hele weg aan zitte denken in de auto.ik wilde het ff kwijt hoor meiden.kuzzzzzzzzzzz pepe

Hoi hoi,Ik vindt het ook belachelijk.ze zijn zelf nog kinderen.moeten leren en alles,wat heeft zo een kind een kind nou te bieden,En ik snap niet dat die moeder er blij mee is.Zij draaid voor alle kosten op.daaar komen ze nog wel achter.Echt belachelijk.

liefs manuela

Ik snap er ook helemaal niks van. Vind wel dat ik er eigenlijk niet over mag oordelen, maar dit klinkt alsof mam's zelf nog wel een kindje had gewild, maar alleen de lusten en niet de lasten.
Dat meisje is zelf nog een kind! Ik vraag me af wat zo iemand voor toekomst heeft (wil niemand voor het hoofd stoten hoor). Op mijn 16e dacht ik nog niet eens aan jongens, maar ik ben geloof ik een uitzondering ;o)
Persoonlijk lijkt het me niks, en ik ben het eens met Manuela...die "groot"ouders draaien straks voor alles op!

Joanna

Terug
Bovenaan