erug stil

Pffffffffff...............het is wel heel erg stil hier aan het worden zeg!.....waar zit iedereen toch?????allemaal verhuisd naar het andere forum?of gewoon druk met van alles en nog wat????

Hopelijk wordt het hier ook weer een beetje drukker straks.....

Groetjes Gea

Het valt mij de laatste dagen ook op. Ik heb zelf ook niet meer gereageerd. Dat msn gedoe, daar ben ik nog niet mee bezig. Er zijn nogal wat problemen lees ik, dus wacht ik daar nog maar eens even mee.

Heb net een stuk met Dean gewandeld; heerlijk. Nu ga ik even z'n flesje geven.

Doei!

Hi Gea
Ja ik ben nu meer op de msn als hier, check af en toe nog maar om verhalen, vragen en antwoorden op 2 plekken te typen daar gaat me teveel tijd in zitten...
Denk dat het merendeel verhuisd is naar MSN, jij ook?
Grt
Debby

het is zeker stil hier Gea.
Ik denk dat iedereen lekker buiten is geweest.
Ginger en Mike hebben lekker in de tuin gespeeld en ik heb de ramen gezeemd (bluh), moet ook gebeuren he.
En verder wil ik ook niet te veel achter de pc zitten. Hij staat vaak wel aan hoor, maar dan ben ik er ff niet zeg maar.
Maar af en toe log ik ff in om te kijken of er nog nieuwe dingen op staan. Dus eigenlijk ben ik er wel altijd maar toch ook weer niet.
Hopenlijk zijn er morgen weer wat meer dames te vinden hier.

Liefs

Rachel

hoi meiden,

ik heb ook errug weinig tijd. reageer meestal ff gauw tussendoor, als sven slaapt doe ik eerst het huishouden en als ik tijd over heb dan ga ik ff forummen. maar het gebeurd niet vaak dat sven zo lang slaapt zodat ik tijd over heb. nu ff wel!!

en verder ben ik regelmatig op de msngroep

liefs cis

Terug
Bovenaan