ervaingen buggie

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik wil binnen kort een buggie gaan kopen. Heeft iemand een aanrader. Ik weet dat er veel slechte tussen zitten (wiletjes die alle kanten op gaan behalve de goede etc)
Mijn man vind die van quinni buzz erg leuk... ik vind hem erg duur!
Hebben jullie tips? Bedankt!

Ik zelf vind de Mc Laren erg fijn. We hebben hem zelf nog niet, maar mijn neefje heeft hem en we hebben er dus wel veel mee gelopen. Mijn zus is er erg tevreden over.

De Mc Laren buggie is echt super. We hebben voor onze oudste geloof ik elke buggy uitgeprobeerd maar de Mc Laren rijdt echt het lekkerst. Onze buggy is nu 5 jaar oud en rijdt nog steeds prima. Het voordeel vond ik ook dat het in meerdere standen verstelbaar is en dat hij ook bijna plat kan.

groetjes chimene

Hai,

De Quinny Buzz is geen buggy maar een complete wandelwagen. Wij hebben de Quinny Zap. Nu gebruik ik hem alleen nog met de maxi cosi erop maar straks als Mette groter is dus als Buggy. Tot nu toe bevalt ie prima. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook erg op het uiterlijk ben gevallen.. (mss bedoeld je man de Zap en niet de Buzz?). Ik vind die van mc laren spuuglelijk maargoed uiterlijk moet niet de belangrijkste drijfveer zijn bij de aankoop. Wat mij ook aantrok in de Zap is dat het onderstelletje zo lekker klein opvouwt. Hij is niet verstelbaar en kan dus niet plat maargoed het hangt van je kindje af of je die standen ook echt nodig gaat hebben. Ik denk dat als ik lang wegga ik dan zowieo de wandelwagen pak want daar ligt/zit ze toch het lekkerst in uiteindelijk.

Succes met kiezen!

gr.Ing

Hoi,

ik heb voor mijn oudste twee een buggy van Chicco gehad. Die is erg goed bevallen. Ik heb hem heel vaak gebruikt en ook veel op de fiets meegenomen. Geweldig. De nieuwe modellen hebben zelfs een boodschappenvak onderop en een vijfpuntsgordel. Dat had de oude niet , daarom gebruikten we altijd een tuigje.  Ook heb ik er altijd hele bergen boodschappen aangehangen en dat ging ook prima. Ik denk dat wij voor Stijn weer een Chiccobuggy gaan aanschaffen.

Groetjes van Marloes

Wat wil je er ongeveer voor uitgeven dan?

Ik vond sommige ook erg prijzig en ben voor
de Wehkamp gegaan, die heeft ook leuke (keuze uit 3 kleuren)
Ook met boodschappenvakje onderin, zonnekapje, regenhoes en
5puntsgordel.   Kost € 49,--
Ook mee te dragen op je fiets

Als je er meer voor wilt uitgeven dan zou je ook eens
kunnen kijken op koelstra.nl
daar is mijn schoonzus ook tevreden over haar buggy

Ikzelf heb een Quinny Zap, voor mij de ideale buggy omdat hij heel klein opvouwbaar is en zelf mee te nemen is op de fiets met een speciale beugel.
Hij kan wel niet plat, maar mijn oudste heeft   hier nooit behoefte aan gehad.
Zelf heb ik maar een klein autotje en dan is zo'n klein opvouwbare buggy ideaal, omdat anders nog een groot gedeelte van je kofferbak volligt.
Hij is niet goedkoop, maar de aanschafprijs meer dan waard.
Veel succes met het maken van je keuze.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan