Ervaren ladies hellup; wanneer testen na eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hee dames,

t groentje hier vraagt zich af vanaf wanneer je het beste een zw-test kunt doen na je eisprong?Las dat je t t beste met ochtendurine kan doen?
Kreeg van marian de tip van www.sensitest.nl veeeel voordeliger!
BVD!
Zuus

Hoi!
Testen moet je eigenlijk pas doen op of na je eigenlijke NOD. Anders kan het zijn dat er nog niet voldoende hormoon in je urine zit om dit aan te tonen. Zelf had ik 1 dag voor NOD getest met Predictor en toen was het mega-vaag (wel een vaag vlekje) en de volgende dag met Clear Blue was het overduidelijk. Die CB zijn wel wat duurder, maar mijn ervaring is dat deze wel heel gevoelig zijn. Ochtendurine is geen must, maar dit is wel het meest geconcentreerd.
Probeer, als je het geduld kunt opbrengen, niet te vroeg te testen. Schept alleen maar verwarring. Maar goed, da's moeilijk...haha!
Veel succes, Patricia (vandaag precies 26 weken en hier effies aan het buurten....)

Thnx Patries!

Ja allemaal informatie die ik ooit al eens vaag gehoord heb, maar nu van belang is he!!
26 weken!Wat leuk zeg!!hoelang waren jullie bezig voor je zwanger was?!
geniet ervan!!
x Zuus

Ik ben nu zwanger van ons 2e zoontje en bij beide keren was het de 2e ronde raak! Ongelooflijk dat we zoveel geluk hebben gehad! Ik ben dan wel weer beide keren de 1e 3 maanden enorm ziek geweest (misselijk, overgeven etc.), maar goed, dat ben ik inmiddels al weer vergeten! Ik was overigens al jaren niet meer aan de pil. Hoelang ben jij nu bezig? Pas toch??
Hoop dat jij ook zo'n geluksvogel bent en dat je snel zwanger mag raken. Ik lees wel mee hoe het gegaan is met het testen!
Liefs, Patricia

Heej!
Ja inderdaad pas bezig en hoop dat we net zo'n geluk mogen hebben als jullie!!Dus duimen he!!!
vindt het nu al allemaal spannend en lees veel info en surf me wat raak!!
dus alle tips zijn welkom!!
gr's Zuus

Wanneer is je NOD dan?? En hebben jullie "bewust geklust"????

Heej Patries!
14 aug is mn nod, dus gaan vanaf vrijdag aan de slag!!vanmorgen alvast geoefend haha(handig die online calculators en die cyclus banner!!)
nog tips!?(hoorde wel erna ff wat hoger liggen of even kussen eronder?)
Maar wil er niet zo'n MOETEN van maken, maar evengoed ongedwongen en liefdevol!!
Vervelend lijkt me dat; de eerste 3 maanden zo beroerd eraan geweest te zijn?(maar wel voor een goed doel!)
gr's Zuus

Ik heb niet echt tips voor je; bij ons ging het zo snel. Rond mijn eisprong hadden we de laatste keer zelfs maar 1x geklust, om dat we allebei ziek waren geweest. Bij de 1e hadden we ook maar 1x "bewust klussen" nodig. Vreselijk om dit te lezen voor mensen die al maanden of jaren bezig zijn.......Wie weet ben jij ook zo vruchtbaar als wij, ik hoop het voor je!!!!!
Succes enne...plezier!
Patries

Terug
Bovenaan