Ervaring 2e kindje bij pcos

<p>Hoii dames,</p><p>zijn er hier dames met ervaring letrozol voor 2e kindje?</p><p>2018 pcos geconstateerd. Met behulp van letrozol zwanger geraakt en nu een zoontje van bijna een jaar. Zouden graag gaan voor een 2e kindje. Als eerste letrozol 2,5 mg geslikt. Dit was niet voldoende. Toen naar 5 mg toen was ik zwanger. <br />vroeg me af of ze weer bij de 2,5 mg zouden beginnen of gelijk 5 mg. Dames met ervaring ? <br /><br /></p><p>Nientje </p>

Wat leuk dat jullie voor een tweede willen gaan! Mijn ervaring is net wat anders dus daar heb je waarschijnlijk niets aan. Ik heb ook pcos en inmiddels een zoontje van 1,5. Die zwangerschap is ontstaan door clomid. Toen kk aan mijn tweede traject begin gaf ik zelf aan dat wel veel bijwerkingen mee te hebben gehad en daarom mocht ik nu ook letrazol. Weet dus niet wat ze bij jou zullen doen met de dosering. Wel merkte ik dat het nu makkelijker ging omdat ze niet eerst alles moesten onderzoeken en ik ook beter wist wat ik kon verwachten. Dat scheelde al een hoop. Hopelijk bij jou ook. Veel succes en geluk!!! 

Wat leuk dat jullie voor een tweede willen gaan! Mijn ervaring is net wat anders dus daar heb je waarschijnlijk niets aan. Ik heb ook pcos en inmiddels een zoontje van 1,5. Die zwangerschap is ontstaan door clomid. Toen kk aan mijn tweede traject begin gaf ik zelf aan dat wel veel bijwerkingen mee te hebben gehad en daarom mocht ik nu ook letrazol. Weet dus niet wat ze bij jou zullen doen met de dosering. Wel merkte ik dat het nu makkelijker ging omdat ze niet eerst alles moesten onderzoeken en ik ook beter wist wat ik kon verwachten. Dat scheelde al een hoop. Hopelijk bij jou ook. Veel succes en geluk!!! 

Ook mijn ervaring is iets anders. Begonnen met clomid lagere dosis dan wat ik nodig had voor de eerste. Nu ronde 9 en medicijnen doen niets. Zelfs hoogte dosis niet. Het hangt denk ik ook net van af of de pcos erger geworden is of juist minder wat ook kan na de eerste zwangerschap. Ik zou zeggen, laat het over je heenkomen. Heel veel succes! Hopelijk hoef je niet lang aan de medicijnen 

Wat een spannende tijd weer voor jullie. Ik heb helaas ook ervaring met het traject. in 2018 met Clomid 125mg zwanger geraakt. Toen we in 2019 voor een 2de willen gaan werd ik weer zwanger van Clomid, (helaas buitenbaarmoederlijke zwangerschap) wel meteen weer begonnen met de dossering die aansloeg 125mg. Toen overgegaan op injecties spuiten (dit was helemaal drama) en toen Letrozol, hoogste dossering. Daar in combinatie met Pregnyl en IUI meteen zwanger. Nu voor een 3de kindje bezig en meteen gestart met de laatste behandeling, dus hoogste dossering Letrozol en IUI. Overmorgen mijn NOD..
Veel succes!!

@liefbeertje ja weer spannend. Met het verhoogde mg 1e ronde. Vind het wel weer spannend. Ik ga denk ik van de week bellen naar het ziekenhuis. Vanmorgen ongesteld geworden na 66 dagen.

spsnnend voor jou dat overmorgen je NOD is. Heb je een gevoel dat eventueel raak zou zijn.? 

In  2018 zwanger geraakt door letrozol. Vandaag contact gehad met ziekenhuis ivm wens voor 2e kindje. Helaas 31 augustus pas de afspraak. Een afspraak voor samen. Zouden ze dan weer alles gaan na kijken? Voor we kunnen beginnen.? 
nientje

Hee.
Wij moesten wel weer helemaal door de molen.. vragenlijst, semenanalyse etc etc. Gelukkig mochten we daarna wel meteen beginnen met de bekende behandeling.
Morgen mijn NOD. Ik heb geen voorgevoel, alles kan vals positief zijn door de pregnyl die nu nog in mn lijf zit.. heel spannend dus.
Ik mag pas zaterdag testen.

Terug
Bovenaan