ervaring acupunctuur om zwanger te raken

hier ben ik weer, gisteren dus voor het intake gesprek bij de acupuncturist geweest.
Hij kwam heel goed op mij over, voelde me goed bij hem. Ik moest van alles en nog wat vertellen over mijn klachten en mijn wensen. Kan zijn volgens hem dat ik niet zwanger raak omdat ik een gigantische PMS heb elke maand. Menstruatie klachten dus. Klopt wel moet ik zeggen heb er veel last van en het word elke maand erger.
Ik voel me dus waarschijnlijk zo moe na mijn menstruatie omdat ik dan helemaal aan het bijkomen ben van alle bloedverlies en moet ik dus weer aansterken.
Verder kon hij ook iets doen voor mijn schildklier, en stoppen met roken.
Als dat PMS minder is gaat hij zich helemaal storten op het zwanger raken maar nu moest dat dus eerst aangepakt worden.

Ik moet dus ook weer gaan tempen, dat vind ik minder, maar goed ik heb er alles voor over dus t is niet anders.

Nou goed toen moest ik dus gaan liggen, blote buik, en schoenen en sokken uit. Ik kreeg naalden in mijn enkels (toen hij de naaldjes er in deed, voelde ik een heel warm gevoel door mijn been heen trekken bij een ander punt begon alles te tintelen. Toen hij een naaldje in mij buik deed voelde ik ook iets en dat heb ik nu nog steeds (?) dus ik heb wel het gevoel dat er ook echt iets gebeurd door de stimulans van die bepaalde punten.
Toen nog een in mijn linker pols en toen heb ik daarmee rustig gelegen zo'n 15 a 20 minuten. Toen haalde hij ze er weer uit. volgende keer gaat hij intensiever te werk. Het kon namelijjk dat ik er niet lekker van werd (duizelig, misselijk, weet ik nogal meer vandaar eerst test) maar ik had nergens last van.

Nou goed ik denk dus wel dat t goed zit, ik heb er een goed gevoel bij laat ik t zo zeggen.
Voor de rest moet ik maar zien of ik verschil merk t.z.t.

Hee Cynthia,

Volgens mij heb je een multifunctionele acu te pakken als ik dat zo lees! Goed hee!
Wel balen dat je weer moet gaan tempen maar hopelijk geeft het hem inzicht en jou zo hulp bij alle probleempjes. Wanneer mag je weer?
Wel grappig hoor dat jij nu ook al acu-actief bent en zelfs Inge die geboeid is! Lara was het ook al aan het bekijken en ik loop er al bij, hihi.
Straks zijn we allemaal acu-addicts.
Doe je ook mee Mick?

Spreek jullie!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan