Gisteren kregen we het slecht nieuws dat het zaad slecht is, 5 mjn. Dit is ook nog slecht actief en weinig bewegend. Ze hebben ons gelijk geadviseerd met icsi. Misschien eventueel eerst nog een poging IUI maar ze geven ons weinig kansen. Nu heb ik nog wat vragen en ik hoop dat jullie dat met je ervaring kunnen vertellen. Bij mij is alles goed, krijg ik dan toch hormonen om te spuiten? Of tabletjes? Gaan ze mijn eitje ook buiten het lichaam met het zaad bevruchten net zo als IVF? Dit is toch altijd heel pijnlijk of valt het mee?
Afijn, het is allemaal nog heel onwerkelijk en het verklaart waarom wij al ruim 2 jaar verder zijn. Ik weet nog helemaal niks wat mij te wachten staat en vraag aan jullie naar de ervaring hiermee. Weten jullie een eventueel een site waar hierover wat te lezen valt?
Afijn, het is allemaal nog heel onwerkelijk en het verklaart waarom wij al ruim 2 jaar verder zijn. Ik weet nog helemaal niks wat mij te wachten staat en vraag aan jullie naar de ervaring hiermee. Weten jullie een eventueel een site waar hierover wat te lezen valt?