Ervaring AR voeding?

Dag allemaal,
Op aanraden van de consultatiebureau zijn wij vandaag gestart met anti-refluxvoeding. Onze dochter (10 weken) spuugt erg veel en komt niet genoeg aan. Ik geef borstvoeding door fulltime te kolven (direct aan de borst werkte niet, door mijn te sterke toeschietreflex en overproductie en haar reflux, spuugde ze nog veel meer, uit de fles drinkt ze veel rustiger).
Mijn vraag: van de fles AR voeding van net heeft ze 85 cc gedronken in 30 minuten (normaal drinkt ze tussen de 80 en 110cc aan borstvoeding en doet ze 15 min over een fles). Nu is deze voeding dikker. Ik heb een avent fles met speen maat 1 gebruikt (ik probeerde eerst met dr Brown, maar dan kwam het helemaal niet uit). Welke fles/speen gebruiken jullie voor AR voeding? Of is 85cc in 30 minuten prima?
Ik hoor het heel graag, van al dat spugen word ik heel onzeker..

Wij hebben flesjes en speentjes van Medela met medium flow. Eerst afgekolfde melk mee gegeven maar nu geven we er ook gewoon haar AR-melk mee. Ik geloof dat ze telkens op ongeveer een kwartier haar fles leeg had toen ze rond de 10 weken oud was.

Dank voor jullie reacties!
Ze heeft sinds gistermiddag nu 3 ar-voedingen gehad en tussendoor borstvoeding en niet meer gespuugd ?
Ik merk wel dat ze ook met de avent 2 speen moeite heeft het uit de fles te krijgen, ze valt steeds na 80cc in slaap. Probeer ik dan beter een grotere speen? Of zou ik deze voeding kunnen mengen met de standaard Nutrilon voeding? (Dus dat ik op 120ml water bijv 3 schepjes AR doe en 1 schepje standaard?)

Hi!
Onze kleine meid krijgt ook AR voeding.
Wij hebben de fles van dr Brown met speen 3. Wij geven alleen kunstvoeding, helaas. Maar wij doen 150 ml water met 3 scheppen AR en 2 scheppen standaard. ‘s Avonds krijgt ze 180 ml met 4 AR en 2 standaard.
We houden met speen 3 de fles wel horizontaal zodat het niet te hard gaat, maar ze het er wel goed uit kan krijgen. Was bij ons ook echt even zoeken naar de juiste verhoudingen en speen etc.

Hier ook sinds 2 weken gestart met AR. Ook nog erg zoekend. 
Wij hadden de dr. Brown met speen 2 maar dit werkt niet en levert steeds meer frustratie en rommelig drinken bij onze kleine op.
Vanmiddag de Difrax S-fles aangeschaft met 3 fasen speen... Kregen we meermaals geadviseerd. Ga ik zo voor het eerst testen. 
Heel benieuwd of dit een fijner voedingsmoment oplevert en niet een half uur worstelen... ;) 

Terug
Bovenaan