ervaring babycook?

Hallo allemaal, ik heb een dochter van bijna 7 maanden en wil haar laten mee eten met ons 's avonds. Daarvoor kook ik het eten apart en dan pureer ik het. Nu hoorde ik over de babycook en lijkt mij erg handig maar ik vraag me af tot wanneer je die eigenlijk gebruikt? Gaat ze al snel alles met de pot mee eten of blijf je langere tijd apart van jezelf koken en pureren?
Ik hoop dat iemand wat ervaringen wil delen voordat ik het koop want het is best een duur ding. Alvast bedankt.
Liefs
 
hoi amber,

ik heb bij esmee de eerste tijd potjed gegeven en toen ben ik eten voor haar apart gaan maken. echter dat at ze dus niet.
rond 1 jaar ben ik haar gaan geven wat de pot schaft en sindsdien eet ze goed met ons mee. dus heb zelf geen ervaring met de babycook
 
Hoi Amber,

Ikzelf heb ook geen ervaring met de babycook. Onze zoon eet al met de pot mee vanaf dat hij 7 maanden is. Hij is nu bijna 1 jaar en eet alles. Wat ik wel deed toen hij wat kleiner was eten op voohand maken, meestal 1 week, en dan invriezen. Dit deed ik omdat hij meestal eerder at als ons. Nu eet hij gewoon mee op de tijden dat wij eten!

Groetjes,
Miriam
 
Hoi Amber,

Ikzelf heb ook geen ervaring met de babycook. Onze zoon eet al met de pot mee vanaf dat hij 7 maanden is. Hij is nu bijna 1 jaar en eet alles. Wat ik wel deed toen hij wat kleiner was eten op voohand maken, meestal 1 week, en dan invriezen. Dit deed ik omdat hij meestal eerder at als ons. Nu eet hij gewoon mee op de tijden dat wij eten!

Groetjes,
Miriam
 
ik heb m'n dochter ook altijd met ons mee laten eten. Alleen als we iets erg zouts/pittigs gingen eten, haalde ik iets uit de vriezer voor haar.
Geen ervaring met de babycook dus, maar het lijkt mij vrij nutteloos, want je gebruikt het helemaal niet zo lang.
 
Hallo Amber,

Wij zijn erg enthousiast over de babycook! Onze dochter is nu 22 maanden en we maken nog steeds wel eens eten voor haar in de babycook. Heel makkelijk om verschillende soorten groente (met bijvoorbeeld aardappels of vis toen ze wat ouder werd) te stomen en vervolgens te prakken. Geen aparte pannen nodig en heel gemakkelijk in gebruik.

Wat ons betreft echt een aanrader.

Groetjes, Patricia
 
Hallo Amber,

Wij zijn erg enthousiast over de babycook! Onze dochter is nu 22 maanden en we maken nog steeds wel eens eten voor haar in de babycook. Heel makkelijk om verschillende soorten groente (met bijvoorbeeld aardappels of vis toen ze wat ouder werd) te stomen en vervolgens te prakken. Geen aparte pannen nodig en heel gemakkelijk in gebruik.

Wat ons betreft echt een aanrader.

Groetjes, Patricia
 
Terug
Bovenaan