Ervaring bloedingen 6wk zwanger

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben nu +/- 6/7 wkn zwanger en 12 maart de eerste echo. Nu heb ik sinds gister ineens last van bloedingen. Het voelt ook echt alsof ik ongesteld ben, buikpijn etc. Hebben jullie hier ervaring mee? Moet ik me zorgen maken of is dit iets onschuldigs?</p>

Ieder verhaal is anders. Mijne is helaas iets minder rooskleurig. Bij mij waren de krampen en eerst roodverlies tekenen van een miskraam. Ik ben pas 2 weken hierna echt gaan vloeien met stolsels, maar ik voelde mij na de eerste krampen en bloesldverlies echt minder zwanger. Bij echte twijfel gewoon je VK bellen en uitleggen en aansturen op eerder een echo. Spanning is vreselijk maar je kan niks veranderen aan de situatie. 
Ik duim dat het gewoon een zwangerschap blijft voor je! Succes.

Ik zou bellen naar je vk. Bij mij maakte ze toen een echo met 7weken dus misschien schuiven ze die van jou ook vooruit. Verder kan niemand er iets nuttigs over zeggen. Het kan heel veel betekenen. Ga vooral jezelf niet gek maken met enge verhalen op dit soort forums enzo 

Gewoon bellen.. heb ik ook gedaan. Bij de echo bleek ook dat ik nog maar op 5 weken en 6 dagen zat. Het verschilt per persoon/per verhaal, maar ik heb bloedingen gehad tot en met 19 weken. Erg vervelend en erg lastig/onzeker. Nu bijna uitgerekend. Het zegt soms niks, maar je kan niets meer doen dan eventjes bellen en vragen of je eerder mag komen! Succes 

Gewoon bellen idd :)

Ik zit nu in hetzelfde schuitje! 
Sinds vrijdag bloedingen.. vrijdag meteen echo gekregen en hartje klopte, maar is geen zekerheid natuurlijk. Donderdag krijg ik nog een echo omdat ik blijf bloeden. We hebben nog goede hoop :) 

Terug
Bovenaan