Ervaring Clear Blu ovu test?! Dit is gek.

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo meiden,</p><p>vorige maand had ik op dag 17 een positieve OVU van clear Blu. Nu op dag 14 getest, was niks, dag 15 getest en had een knipperende smiley en nu dag 16 zegt hij helemaal niks. Het is wel een nieuwe test houder. Hoe kan dit? Ik zie wel een licht streepje. Hij zou nu toch JUIST een knipperende smiley moeten geven 1 dag voor mijn ei? Dit maakt me dan weer onzeker.... vind dit zo gek!</p>

Je ei hoeft echt niet elke maand op dezelfde dag te komen, dus vorige maand biedt geen garantie voor deze maand. Je kunt hem gemist hebben, of hij komt nog. Toevallig gemerkt aan vruchtbare afscheiding bijv? Verder heb ik op dit forum heel vaak gehoord dat die knipperende smiley niet doet wat ie hoort te doen (die roze met alleen de vaste daarentegen wel)

Hoi meiden,

ja maar het is toch gek dag ik eerst een leeg rondje had, toen een knipperende en nu een lege? Teminste vorige maand was het leeg, knipperend en toen een vaste smiley. Zou het aan zo nieuwe houder kunnen liggen? Ik heb wel het gevoel dat hij nog moet komen...

Blijven testen, kan zijn dat je teveel hebt gedronken waardoor de waarden niet goed waren?
Ik ben erg tevreden over deze testen. Zodra die knipperd en ik volgens mijn agenda bij de eisprong ben doe ik sochtends en savonds een test

nou dit is zo gek!!! Net met ochtend urine leeg rondje. Nu 4 uur later ineens weer een knipperende smiley. Echt gek....

Ze raden ochtend urine ook vaak af met ovu testen omdat dat te geconsentreerd kan zijn. 

Terug
Bovenaan