Ervaring clearbleu extravroeg

<p>hoi allemaal </p><p>Wie heeft er ervaring met clearbleu extravroeg. Gister (5 dagen voor nod) negatief. Vandaag weer. Ik geloof het gewoon niet.</p><p>Vorige 3 zwangerschappen in eerste ronde gelijk zwanger. Afgelopen 3 jaar regelmatige ciclus gehad en deze maand om de dag ♡making love♡.</p><p>Kan me niet voorstellen dat het niet gelukt is. Klinkt zo verwend, ik weet het.</p><p>Heb getest met clearbleu extravroeg. Dat is wel de eerste keer dat ik dat doe. Andere zwangerschappen met kruidvat 2-5 gedaan. Maar die kwam meestal pas 1 a 2 dagen na nod positief.</p><p>Groetjes!</p>
 
Ik heb wel ervaring met cb en ook getest 5 dagen eerder en bij mijn was het ook negatief en werd ook ongesteld?geen positief nieuws helaas. Hoop dat het voor jou wel positief is??
 
Ik lees op andere forums dat kv en cb extravroeg reageren op dezelfde hg hoeveelheid of kv veel gevoeliger is. In de bijsluiter staat toch echt dat cb op 10 en kv op 25 reageert. Toch best een verschil. Cb zou dat in principe sneller positief moeten zijn. En ergens denk ik: geldklopperij...
Vandaar ervaring gevraagd. Ervaring hecht ik meer waarde aan dan een verkooppraatje ?
 
Hier positieve ervaringen met cb early. 6 dagen voor nod positief getest. Misschien was je eisprong later deze maand? Het kan nog altijd, zeker als je bij je vorige zwangerschappen ook pas later positief hebt getest ?
 
Ik houd nog even hoop
https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschap-zo-werkt-het/het-zwangerschapshormoon-hcg/ vond dit. Wellicht val ik in de groep die de eerste 5 weken enorm weinig, maar net genoeg  HCG aanmaakt?
 
Bij de 2e testte ik met de digitale cb zelfs 9 dagen voor nod positief. En dat was de gewone niet de extra vroeg. Nu had ik er toen 2 liggen dus dacht ik kan mij t schelen. Nu bij de 3e 2 dagen voor nod getest omdat geen extra test meer had en gaf die ook positief. Beiden met de gewone digitale.

Zou toch nog ff wachten misschien dat je nu iets minder snel hcg aanmaakt
 
Terug
Bovenaan