Ervaring clearblue ovulatietest

Wij zijn bezig met de eerste ronde voor ons tweede kindje! Net als bij de eerste begonnen met clearblue ovulatietesten. Een cyclus van +/- 25-30 dagen, inmiddels op dag 19 en nog steeds geen smiley. Zou ik mijn lh piek gemist hebben? Wat is jullie ervaring met deze testen?
Bij mijn dochter had ik op dag 11 een positieve test en ben ik gelijk zwanger geworden.
 
Test je elke dag op hetzelfde tijdstip? Kan er een reden zijn dat je ovulatie deze maand later is (gestopt met anticonceptie, vaccinatie, ziek geweest)? Ik heb ze ook gebruikt, altijd met ochtendurine en vond ze zelf heel prettig. Soms kan het zijn dat je LH piek heel kort is waardoor je hem mist met 1x per dag testen, maar dat komt niet zo vaak voor
 
Iedere ochtend tussen 6 en 7 getest, rekening gehouden dat ik 4 uur ervoor niet heb geplast. Ruim op tijd begonnen met testen, inmiddels bijna 12 dagen getest..

Mijn dochter is nu 6 maanden, menstruatiecyclus is sinds mijn bevalling iets onregelmatiger, geen anticonceptie gebruikt na de bevalling.
 
Ze raden aan om rond 1 uur smiddags te testen met je 2e ochtend urine . Dan is je lh het hoogst 
En niet om 6 a 7uur sochtends met je ochtend urine .
Misschien gaat daar iets mis?
Ik meet bijv ook maar 1 piek dus misschien jij ook en heb je deze net gemist in de middag? In de ochtend moet je lh nog opgang komen heb ik weleens gelezen 
Ik heb verder geen  ervaring met de cb ovulatie testen ik gebruik die van de etos en deze werken prima bij mij.
 
 
De ene ovulatietest is de andere ook niet. Ik testte altijd met de roze clearblue en of ik nou smorgens smiddags of savonds of zelfs snachts deed testten maakte bij mij niet uit had altijd netjes 2 dagen de piek. Misschien nu toch later door je bevalling nog. Zou nog ff doortesten als ik jou was
 
Volgens mij staat in de gebruiksaanwijzing van deze dat je juist met ochtendurine moet testen, omdat dan je urine het meest geconcentreerd is. Dus dat zou dan goed moeten gaan. Dat kan idd verschillen per test. Ik zou nog even doorgaan met testen, mogelijk is deze cyclus om wat voor reden dan ook je eisprong wat later dan normaal
 
Terug
Bovenaan