Ervaring combi borstvoeding en kunstvoeding

<p>Hallo!</p><p>De hoeveelheid borstmelk begint bij mij achter uit te gaan omdat mijn zoontje van 3 maanden overdag erg afgeleid is tijdens het voeden. Of soms gewoon weg mijn borst weigert en dan wel gekolfde melk drinkt. Maar als ik kolf komt er per keer van beide borsten samen maar ongeveer 150 ml met moeite uit. Terwijl ik voorheen soms wel 200 ml uit 1 borst kon halen. Er wordt door het Consultatiebureau wel gezegd dat rechtstreeks uit de borst drinken wel meer opleverd, maar vraag me af waarom hij dan zo onrustig is. Daarom wil ik dus borstmelk met kunstvoeding combineren, omdat ik volgende week weer aan het werk ga en hem dan niet vaker aan de birst kan leggen om mijn productie misschien weer omhoog te krijgen. Wat is jullie ervaring hier mee? En welk merk gebruiken jullie?</p><p>Gr. Karima</p>
 
Ik hoor van iedereen dat t prima kan. Merk kan je zelf kiezen! Ik doe t nu ook ivm afbouwen. Geef alleen nog ochtend en avond maar t is niet veel meer. 
 
Mijn productie liep na 5 maanden terug dus moest ook combineren met KV. Toen was het wel binnen 2-3 weken gedaan met mijn hele melkproductie - vond ik geen ramp. Wij gebruikten nutrilon. 
 
Terug
Bovenaan