ervaring delen herstel keizersnede

hoi hoi,

Ik heb zaterdag 29 mei een geplande keizersnede gehad (38w1d), dit ivm zwangerschapsvergiftiging. Ik ben even benieuwd hoe jullie het herstel ervaren? Het valt mij eigenlijk best tegen, heb nog steeds die brandende scherpe pijn bij de wond en als mijn blaas vol zit, of als mijn darmen beginnen te werken heb ik ook nog vrij veel pijn. Ik kan inmiddels wel weer op mijn linker- en rechterzij liggen, dus dat is alweer mooi.

Gelukkig is ons mannetje lekker relaxed, hij hoeft 's nachts maar 1x een fles. Om 23.00, 3.30 uur en dan weer om 7.30 uur, dus dat is erg lekker.

Groetjes

hoi hoi..ik ben karin..ik lees gewoon ff mee..zit op voorjaar 2008 ,dec 2009 doet bijna niet mee..Ik ben 16 december 2009 bevallen dmv een keizersnede..het is mij allemaal heel erg meegevallen,behalve dat je er heel even daarna een oud vrouwtje voelde..de wond ging wel even openstaan,maar ging gelukkig niet ontsteken..ze hebben best hard op mn buik gedrukt,zonder dat ik dat voelde,maar ja..daarna zat er een hele grote blauwe plek die best beurs aan voelde..dat litteken weefsel van die plek zit er nogsteeds,maar lost heel langzaam op(dit was een harde bonk).Met mijn mannetje gaat het goed..hij is woensdag alweer 6 maanden..groetjes,karin

Hoi, gefeliciteerd met je zoontje!
Ik ben in 2006 met een spoedks bevallen van onze zoon. Het herstel duurde bij mij ongeveer 8 weken voordat ik weer een flink stuk kon lopen en weer wat kon fietsen. Ik heb van het litteken zelf weinig last gehad maar ik liep wel een hele tijd letterlijk krom omdat mijn hele buik pijnlijk was. Het litteken is wel heel mooi genezen, het is nu een heel dun roze lijntje dat je alleen ziet als je weet dat het er zit

Groetjes Patricia

ik vond t ook tegenvallen, nog steeds last van mijn darmen, maar dat heeft er volgens de gynaecoloog niets mee te maken...ik weet t niet...maar goed ik hoop de volgende echt zelf te mogen bevallen mede om je zwangerschap goed af te ronden...nu was ons meisje er ineens, heel lang vreemd gevoel bij gehad...lichamelijk gaat t steeds beter al voel ik de wond na 15 weken nog steeds...

Hey Polleke,

Goed om weer wat vna je te lezen, je bent intussen moeder van een meisje! Gefeliciteerd. Jammer dat het met een keizersnee moest, was het niet goed ingedaald/ stuitligging of had je zw. vergiftiging oid?

Geniet iig. van je meisje en hopelijk ben je de laatste kwalen snel kwijt.
Ik moet nog een paar dagen wachten tot mijn uitgerekende datum, ben benieuwd...

gr.
Wenser

Hoi allemaal, ik heb inmiddels twee keer een keizersnede gehad en krijg in december de derde. Het herstel viel me allebei de keren niet tegen. Natuurlijk was mijn buik gevoelig en had ik 20 nietjes maar ik kon al vrij snel weer redelijk uit de voeten. Ik zie dan ook niet op tegen de derde keizersnede al vind ik het wel jammer dat ik nooit een "gewone" bevalling mee zal maken. Gr. Nouky

Terug
Bovenaan