Wij zijn ons ook aan het orienteren dus ik lees mee; onze bevindingen tot nu toe:1. Bugaboo duo. De kinderen kunnen naast elkaar en de wagen is dan 75 cm breed. Ik heb hem getest en zowel gebruiksgemak (stoelen kunnen beide kanten op en je kunt bijna alles met 1 hand doen) en de grote mand zijn pluspunten. Minpuntje: de wandelwageninzet kan tot max 16 (of 18 kg).2. Uppababy vista: grootste pluspunt hier is de grote bak onderin, en de kids kunnen er tot zo’n 22 kg inzitten, dus ook als ze wat ouder zijn en dat vind ik wel handig voor als we dagjes weggaan straks. Sinds kort is er een quinny duo wandelwagen op de markt, ziet er ook mooi uit maar moet em nog testen in de winkel. Mijn man is hier wat minder enthousiast over.De Joolz duo vinden wij een prachtige wagen, helaas valt ie voor ons af omdat hij te beperkt is. Echter vind ik het zo lastig om nu alvast een keuze te maken. Wij hebben daarom besloten om te wachten met de aanschaf ervan tot na de geboorte; we hebben nu een goede wandelwagen en alle toebehoren en in de eerste weken gaan we nog niet echt op stap met z’n allen.