Ervaring(en) Angelsound.

Hoi meiden, wij hebben een Angelsound gekocht.
En zo enthousiast dat ik ben, heb ik hem tuurlijk gelijk uitgeprobeerd. Nu hoor ik wel vanalles (darmen heb ik gehoord) maar geen hartje. Ik ga mezelf niet druk (proberen) te maken, want hebben 2wk terug een prachtige echo gehad, en het kindje was harstikke beweegelijk
Ik heb wel een aantal vraagjes:
Moet ik op mn buik drukken met dat ding??
Heeft het ermee te maken dat ik niet de dunste ben??
En moet ik over heel mn buik gaan mee dat ding?? Mn baarmoeder is toch nog niet zo groot??
En wanneer hoorde jullie het hartje van jullie kleine met zo'n ding??

Ik hoop hier gauw antwoorden te krijgen!!

Liefs Debby. mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 13w 1d

Hoi Debby,

Wij hebben de angel sound geleend van vrienden van ons en bij de elf weken
hoorde we het hartje (was wel even zoeken). Wij hebben eerst naar mijn hart geluisterd en toen gezocht naar een hartje wat sneller klopte, Net boven het schaambeen hadden we hem te pakken maar hoorde het heel slecht, hebben toen het apparaatje op een draagbare radio aangesloten en toen hoorden we het veel duidelijker (i.p.v. koptelefoon).
Ook was het duidelijker te horen toen mijn blaas helemaal leeg was, dus eerst naar de toilet gaan! Wij zijn begonnen aan de linkerkant en toen cm voor cm verplaatst naar rechterkant.
Hopenlijk heb je er iets aan!!! Kan natuurlijk ook zijn dat je baarmoeder wat dieper ligt en dat het daardoor moeilijker te horen is en bij de vk hebben ze apparatuur die ook veel sterker is dan zo''n angelsound, afgelopen dinsdag naa vk geweest en di ehad het hartje   meteen te pakken, dat lukt je bijna niet met zo'n thuisapparaatje.
Succes en hou ons op de hoogte,

liefs Daan

oh ja je moet wel iets op je buik drukken, tenminste dat is dus mijn ervaring  en mijn vk raadde aan om het apparaatje niet teveel te gebruiken omdat er nog niet precies bekend is wat de gevolgen kunnen zijn..............maar af en toe kan geen kwaad, zolang je het niet elke dag doet (wat ik wel het liefst zou willen haha)

Wauw Daantjuh!! Al gelijk een hartje te pakken, geweldig!!

Ik heb het vanmiddag inmiddels al 4x geprobeerd, mijn ma ook nog ff. Ze dacht iets te horen, maar is er niet zeker van... Kunnen ook mn darmen zijn tuurlijk.
Mijn vriend wilt vanavond ook nog ffkes luisteren, en dan houden we het maar voor gezien weer
Of ze zo schadelijk zijn, denk ik niet hoor. Anders mogen ze het hier in NL niet verkopen.
Ik ga er wel rekening mee proberen te houden iig.
Wat heb je voor gel gebruikt?? Ik heb nu Zwitsal olie gebruikt. Water schijnt ook goed te helpen.
En dan van dat de microfoon niet de beste zou zijn, heb ik ook gehoord... Mss toch maar iets anders erbij halen.

Thnx voor je snelle reactie!!

Liefs Debby.

Ha Debby,

Is echt een verschil van dag en nacht als je niet via het koptelefoontje luistert, misschien dat je het op je gewone stereo aan kunt sluiten.
Ja dacht dat is raar dat de vk dat zegt, willen waarschijnlijk niet dat er allemaal mensen gaan bellen omdat ze ongerust zijn dat ze via de angelsound niets horen ofzo, maar goed gebruik hem ongeveer 1 keer per week en dan ben ik ook weer helemaal blij, ik hoop dat het je alsnog lukt om het hartje te vinden !!!!!!!
Maar je idd niet druk maken als het niet lukt!!!!!!

liefs Daan

Hoi meiden,

mijn vriend heeft gisteravond nog geprobeerd, en ja hoor. We hebben hartje gehoord!! Echt super om te horen zeg!! Het blijft speciaal of het nou je 1ste of je 2e, 3e enz. is.
Ineens was het hartje weg, dus mijn vriend een beetje naar rechts gegaan, en toen hoorde we hem nóg duidelijker als de 1e x!! Wauw!!
Nu heb k net zelf geprobeerd, maar ik krijg hem niet te pakken, haha!
Doen we vanavond of morgen wel weer ffkes... Heerlijk joh!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan