<p>Goedenavond,</p><p>ik ben nieuw op dit forum, al lees ik al wel een tijdje mee. Ik heb een vraag. Ik wil niet van jullie weten of ik zwanger ben of niet, want dat kunnen jullie ook niet weten. Ik wil graag ervaringen horen.</p><p>Side note: ik ben november 2018 gestopt met de pil. Mijn cyclus duurde toen 42 dagen. Daarna 28, 20, 32 en 34 dagen.</p><p>20 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Mijn menstruatie duurde tot 23 april. 16 tot 18 mei had ik bruine afscheiding. 21 mei had ik ongesteld geworden. 24 mei heb ik een test gedaan; negatief. 31 mei weer (10 dagen overtijd); negatief. Ondertussen zit ik op cyclusdag 50. Ik had vorige week veel krampjes en rommelende darmen (denk ik) gehad. Ik heb sinds die tijd ook hoofdpijnen , ben moe en heb super zere tepels. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden, maar dat is tot nu toe nog niet zo geweest. </p><p> </p><p>Ik ben al bij de huisarts geweest van de week. Ze zei dat als ik 20 dagen overtijd (aankomende maandag) ben opnieuw moest testen, omdat het langer kon duren voordat een vruchtje zich innestelt. Wie heeft er ervaring mee? Testte je laat positief of werd je uiteindelijk toch ongesteld?</p><p> </p><p>Groetjes!</p>