(Ervaring(en) gezocht) Laat positief testen

<p>Goedenavond,</p><p>ik ben nieuw op dit forum, al lees ik al wel een tijdje mee. Ik heb een vraag. Ik wil niet van jullie weten of ik zwanger ben of niet, want dat kunnen jullie ook niet weten. Ik wil graag ervaringen horen.</p><p>Side note: ik ben november 2018 gestopt met de pil. Mijn cyclus duurde toen 42 dagen. Daarna 28, 20, 32 en 34 dagen.</p><p>20 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Mijn menstruatie duurde tot 23 april. 16 tot 18 mei had ik bruine afscheiding. 21 mei had ik ongesteld geworden. 24 mei heb ik een test gedaan; negatief. 31 mei weer (10 dagen overtijd); negatief. Ondertussen zit ik op cyclusdag 50. Ik had vorige week veel krampjes en rommelende darmen (denk ik) gehad. Ik heb sinds die tijd ook hoofdpijnen , ben moe en heb super zere tepels. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden, maar dat is tot nu toe nog niet zo geweest. </p><p> </p><p>Ik ben al bij de huisarts geweest van de week. Ze zei dat als ik 20 dagen overtijd (aankomende maandag) ben opnieuw moest testen, omdat het langer kon duren voordat een vruchtje zich innestelt. Wie heeft er ervaring mee? Testte je laat positief of werd je uiteindelijk toch ongesteld?</p><p> </p><p>Groetjes!</p>
 
Ik heb dit ook gehad toen ik ong 6 maand gestopt was met de pil, ik had steeds een ritme van 32dagen. Ik had toen ineens een cyclus van 62 dagen. Daarna ongesteld geworden en nu weer helemaal in t ritme.
Dus even afwachten. 
 
(geen ervaring met zwanger zijn maar wel met een gekke onregelmatige cyclus)
zo te lezen is je cyclus nog erg onregelmatig.. ik heb dit ook een x aantal jaren geleden gehad en ging enorm twijfelen, zwanger of niet.
omdat ik toen de tijd geen kinderen wou toch maar langs de huisarts geweest en daar het probleem vertelt.. die zei tegen mij dat je eerst een goede cyclus moet hebben van 3 maanden (dus 3 maanden lang bijvoorbeeld een cyclus van 28 dagen, ligt er net aan hoelang je cyclus is dus kan bijvoorbeeld ook 3x en cyclus van 35 dagen) voor je echt goed vruchtbaar bent en het kan ook een x aantal maanden duren voor het eenmaal zover is (bij de ene bijv. een half jaar en bij de ander juist korter of langer).
 
mocht je inderdaad toch nog twijfelen (logisch deed ik ook) indd elke week een zwangerschaps test doen tot ie aangeeft zwanger of dat je toch ongesteld word.
 
succes!
 
Terug
Bovenaan