Ervaring flesverwarmer Avent?

<p>Ik ga een flesverwarmer aanschaffen om bv te ontdooien en op te warmen. Nu zie ik van Avent ze 2 soorten hebben de 355 en de 356. Het verschil is de prijs en dat er op de goedkoopste geen timer zit of temperatuurmeter, op zich vind ik dat niet erg. Het is een beetje in de gaten houden. Welke gebruiken jullie? De goedkoopste heeft een Stand om ook snel op te warmen, lijkt me handig als je baby honger heeft? Het lijkt me echt niet handig als het 15min minstens duurt ofzo?</p>
 
Hoi! 
Ik heb die flessenwater zonder timing maar opwarmen gaat soms sneller dan je denkt. Ik vind t juist heel onhandig dat er geen tuner op zit omdat je dan de melk snel wilt opwarmen en dan is die juist te heet. Vervolgens ben je dan weer bezig om de melk af te koelen wat echt dubbel werk is en vooral snachts kon ik dat ding soms wel uit het raam gooien! Ook in de warm houd stand is ie binnen een half uur bloedheet. Echt onhandig ik doe het nu maar gewoon in de magnetron! 15 a 20 sec en het is vanuit de koelkast op perfecte temperatuur. Liefs 
 
Hoi! 
Ik heb die flessenwater zonder timing maar opwarmen gaat soms sneller dan je denkt. Ik vind t juist heel onhandig dat er geen tuner op zit omdat je dan de melk snel wilt opwarmen en dan is die juist te heet. Vervolgens ben je dan weer bezig om de melk af te koelen wat echt dubbel werk is en vooral snachts kon ik dat ding soms wel uit het raam gooien! Ook in de warm houd stand is ie binnen een half uur bloedheet. Echt onhandig ik doe het nu maar gewoon in de magnetron! 15 a 20 sec en het is vanuit de koelkast op perfecte temperatuur. Liefs 
 
Terug
Bovenaan