Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo dames,</p><p>Heeft iemand ervaring met de geslachtsbepalingsecho rond de 15 weken? Is een jongetje dan echt duidelijk zichtbaar of is twijfel tussen jongen/ meisje nog steeds mogelijk? </p>
Ik heb nu een paar keer gehoord en gezien dat ze het of niet goed kunnen zien of ze zitten er toch naast. Je gaat dan naar huis, weet niks en heb dan wel betaald.
Hoe nieuwschierig ik ook was, ik heb dit nooit gedaan om die reden.
Jongetje is meestal duidelijk. Als ze denken aan een meisje kan het later ook heel goed nog wel een jongetje blijken te zijn! (Een verstopt piemeltje kan identiek lijken op een hamburgertje, zoals je een meisje herkent )
Met bijna 16 weken dagen we een meisje te zien, maar de gyn hield wel een slag om de arm. Uiteindelijk met de 20 weken echo overduidelijk. Ik zou wachten tot 20 weken of tot aan de bevalling. Dat laatste hebben wij bij de eerste zwangerschap gedaan en dat is toch wel een heel fijne verrassing
Wij hebben met 14 weken gedaan. Het was duidelijk een meisje. Maar wij hielden gewoon een slag om de arm tot de 20 weken echo. Met 17 weken kreeg ik een medische extra echo en toen was het nog steeds een meisje, en met 20 weken ook. Er kwam uiteindelijk een meisje uit
Wat de echoscopiste me zei is dat ze alleen wat zegt als ze er duidelijk zicht op heeft. En dat de kans dat ze er dan naast zat nihil was. En er zat een garantie op de prijs, dat als de baby net even verkeerd lag en niet goed wilde draaien, dat je dan op een later moment nog eens mocht proberen. Ik vond dat wel fijn. Want ik wilde geen twijfelachtig antwoord, dan wist ik het liever nog even niet.