ervaring gevraagd met afbouwen pufjes

A

Anoniem

Guest
Hoi,

We mogen eindelijk gaan afbouwen met de 1e puf (atrovent). Deze kreeg Hidde nog 3 x per dag. Nu heb ik het ziekenhuis gebeld en de assisente (in overleg met kinderarts) zei dat we het konden afbouwen.
Nu laat ik eerst de middag puf weg. Hoe lang laat je daar tussen voor je de volgende er af haalt en welke dan? Ik dacht zelf de ochtend puf er af, zodat ie 's nachts nog krijgt.
Verder krijgt Hidde nog 2 x daags de fixotide. Die mogen we pas later gaan afbouwen.
Ben even benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes lynn

He lynn

Ik heb geen advies voor je, maar kan je de kinderarts niet bellen en vragen wat het beste is voor het afbouwen van de pufjes.
Als je de secretaresse belt kan zij het zo even navragen.
Weet niet of je er wat aan hebt!!!

X naomi x

Hoi Hoi

Goh, ik lees net je vraag over de pufjes.

Helaas heb ik net gemist waarvoor je kindje deze kreeg.

Toevallig ben ik 3 weken geleden na ruim 2 maanden aanmodderen doorgestuurd naar de kinderarts omdat onze dochter steeds zo rochelt en benauwd piept en hoest. Ik had ook de puffers die jij omschrijft via de huisarts gekregen. Helaas hielpen deze bij ons niet. Op aanraden van de kinderarts ben ik gestopt. Gewoon zonder af te bouwen dus! Het werd niet erger, maar ook niet beter.

Nu moet ik de maand april nog afwachten of het < mede door mooier weer > beter gaat worden. Anders overwegen ze zelfs al haar neusamandelen te knippen, met het risico dat deze weer snel aangroeid ivm de jonge leeftijd < bijna 10 maanden >

Ik zou het even navragen hoe je het beste kan afbouwen,

Succes ermee

Groeten Kirsten

Hoi Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het wel bij de kinderarts (assistente) nagevraagd. Die gaf een beetje een twijfelend antwoord, vandaar mijn vraag aan jullie.
De assistente zei: Ja, doe maar een paar dagen er tussen ofzo.
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan