ervaring gevraagd rugdrager

A

Anoniem

Guest
Hallo.

Wij gaan deze zomer naar de Ardennen en nu willen we Teun op onze rug dragen als we gaan wandelen. Ik heb zelf een zak voor op mijn buik dus dat is niet meer te doen.
Hij is dan 7 maanden en zo`n 70 cm (nu is hij 67)
Vanaf welke leeftijd kunnen ze in zo`n drager en welke is jullie goed bevallen?
Kun je er ook een parasolletje op bevestigen? (Heb ik wel eens ooit gezien)
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Mikkie.

Hoi!
Om miskoop te voorkomen, adviseer ik je naar een buitensportwinkel te gaan (Beversport enzo.) Deze hebben verschillende modellen in verschillende prijscategorieën. Wij hebben er vorig jaar ook een aangeschaft en toen we aan "het passen" waren, bleek dat de één lang niet zo lekker zat als de andere, dus ik noem geen merknamen: daar heb je gewoonweg niets aan. Dus pak kindlief maar in en ga passen!
Over het parasolletje: de rugdragers hebben (bijna) allemaal een speciaal soort zonnedakje, die je erbij kunt kopen. Past precies en zeer effectief!

Groetjes, Ingrid

Hoi,

Ik heb zelf ook een buikdrager (van baby-bjorn dan) en die kan ook op de rug.
En die gaat tot 10 kilo, B'Elanna is bijna 9 maanden, en past er nog steeds in.
En de "gewone" rugdragers met stoeltje mogen ze erin als ze zelfstandig kunnen zitten.
Maar dat zal wel tegen die tijd??

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Wij hebben een tijdje geleden zo'n ding gekocht (eentje van Beversport eigen merk (kids comfort II), maar het onderstel is van deuter). En inderdaad, ga met je mannetje (in ieder geval de kleinste ) naar een grote outdoor sport zaak en pas ze gewoon allemaal. Wij hebben er toch wel een hele tijd over gedaan en niet alleen wij maar ook Heather had zo haar voorkeuren. De een 'zat' gewoon beter dan de ander, ook voor haar!

Overigens waren we wel een beetje te vroeg hoor, want ze moeten toch echt wel kunnen zitten willen ze lang in zo'n rugdrager kunnen! Ik geloof dat ze rond de 8/9 maanden goed in de rugdrager mogen.

Groetjes, KT

ps, een beetje ten overvloede misschien, maar het is wel handig als zowel jij als je man de rugdrager goed passen.

Terug
Bovenaan