ervaring gevraagt zwangerschapstesten van de kruidvat

hoi meiden

ik heb een vraag over de zwangerschapstest van de kruidvat
en dan bedoel ik die witte doosjes waar er 2 in zitten voor 5 euro ofzo
die moet je doen met een pipetje.

hebben jullie ook dat als je de test schuin houdt in het ligt ( ik had dit na het testen)
dat je een lijn ziet , maar die is niet hetzelfde als de test lijn
zou dit een productielijn zijn die je ziet??

hoop dat iemand hier antwoord op heeft

bedankt

groetjes moekje

heej   moekje

ik heb volgens mij op een ander onderwerp mijn frustraties ook geuit over deze test.
ik vind de test echt heel raar. toen ik zwanger was gaf die test aan dat ik dat niet was alle 2 de keren haal een andere en die geeft het meteen aan.
ik geloof zelf niet dat als je 2testen voor zo weinig geld haalt dat het ook geweldig werkt.
kruidvat heeft er ook 1 voor 7euro en die is wel heel goed. al zeg ik het zelf.

groetjes gentry

Hoi Gentry,

Werken die testen niet dan? Want ik heb vorige week namelijk twee keer zo'n goedkope test gedaan. En die waren beiden negatief. Nu heb ik niet echt zwangerschapskwaaltjes behalve dat ik al op dag 45 van mijn cyclus zit. Toen jij de testen had gedaan toen je wel zwanger was, gaf die test dan ook niet later een heel licht streepje?
Bedankt in ieder geval.

Groetjes Mariska

heej

nee niets alsof ik niet zwanger was.

maar ik wil geen valse hoop ofzo geven elk lichaam is anders..
dat is mijn ervaring met die testen.

mja als je twijfelt..

Hoi,

Ik heb ze gebruikt en bij mij werkte ht wel. Het duurde wel echt bijna de voorgeschreven 5 min. voor er wat op te zien was, maar toen stonden er toch wel 2 strepen. De teststreep was niet superduidelijk (het was 2 dagen na nod), maar hij stond er wel. De volgende dag heb ik nog een gewone test gehaald en die gaf ook aan zwanger. Ze werken echt wel. Kan me ook niet voorstellen dat er iets op de markt gebracht wordt door een grote keten als het kruidvat als het niet zou werken. Hij is waarschijnlijk minder gevoelig dan andere. Maar ja, als je regelmatig test is clear blue digitaal gewoon veel te duur.

groetjes, keesje

hee

Ik heb toevallig zondag een predictortest gedaan en gaf aan dat ik zwanger was en 3 dgn later had ik ook de kruidvattest gekocht en die gaf ook aan dat ik zwanger was dus klopt wel.
Maar vind het zowieso niet echt een fijne test met dat pipetje enzo maar ja.

Gr Martine

Terug
Bovenaan