ervaring gezocht

<p>Ik heb gister en vandaag zwangerschapstesten gedaan en zijn alle 3 DIK positief.. mijn NOD is pas morgen dus ben nog erg nerveus of die wel weg blijft en en en.. </p><p>ik voel me sinds vanavond wat moe en heel warm,  verder 0 kwaaltjes geen pijnlijke borsten wat je overal leest niets.. </p><p>wat waren jullie kwaaltjes tussen de 3 en 4 weken zwangerschap..? </p><p>maak me toch steeds zorgen dat t nog mis gaat :( </p>

maak je vooral geen zorgen. Ik voelde helemaal niets op dat moment :) 
Bij mij begon ik pas dingen te voelen (vermoeidheid, misselijk, overgeven) vanaf week 7. the pleasure is yet to come ;). proficiat!

Ik had ook amper klachten. Kwamen pas bij week 11 ofzo.. (beetje misselijk & vermoeidheid) ben nu 40+6 Hihi dus geniet lekker van je zwangerschap xxx

Ben bijna 6 weken en behalve moe (wat ook heel goed kan komen van een hele heftige periode op mijn werk) eigenlijk niets. Alleen mijn tepels iets groter/donkerder. 

Ben bijna 6 weken en behalve moe (wat ook heel goed kan komen van een hele heftige periode op mijn werk) eigenlijk niets. Alleen mijn tepels iets groter/donkerder. 

Terug
Bovenaan