Ervaring houten loopfiets

Wie o wie weet welke houten loopfiets van goede kwaliteit is. Deze willen we Gijs voor zijn verjaardag geven. Ik bedoel dus zo'n loopwagentje waar je op moet zitten. Je hebt ze ook met bakje maar wij willen denk zonder.

groetjes Maris

Hoi,

Ik weet dat Scratch een heel goed merk is voor houten loopfietsjes. Voor Mette hebben wij de Wheelybug. Die kreeg ze voor haar 1e verjaardag. Wij hebben die gekozen omdat die erg wendbaar is en ze met een houten loopfietsje alleen voor en achteruit kunnen. Dit bleek een goede keuze want ze is nog gek op haar heerebeestloopfiets. Kortom die kan ik je aanraden maar die van Scratch zijn ook super!

gr.Ing

En oooooh wij hebben voor Jens de loopfiets van Pucky gekocht voor zijn 1e verjaardag. Het nadeel van de houten versie en de wheelybug vonden wij namelijk dat ze niet geschikt zijn voor buiten en tja Jens wil in de zomer achter zijn zus aan. De pucky is daar wel geschikt voor (ook voor binnen).
gr.Ing

Nou ik ga voor een loopfiets met 3 wieltjes
van Puky dan.
Want het is idd zo dat Gijs vast ook wel achter zijn zus aan wil!

Dank je wel Ing.

groetjes Maris

Hoi Maris,

Wij hebben net als Ing voor de eerste verjaardag van Pepijn en Hugo (eind deze maand) ook 2 loopfietsjes van Puky besteld. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Ik vind het een voordeel dat ze dan samen met Veerle met hun fietsje naar buiten kunnen.

Gr. Floor

Terug
Bovenaan