ervaring inleiden na keizersnede?

Heeft er iemand ervaring met het inleiden na een ks?

ik weet dat gel niet meer mag vanwege kans op scheuren litteken maar de verhalen over het ballonnetje zijn ook niet alles :-(

ben benieuwd of iemand een positief verhaal heeft

Geen ervaring met kz, of gel of ballonnetje. Ik ben de vorige x ingeleid met infuus en vond dat zeer heftig. Maar dat zegt niks, want lang niet iedereen ervaart dat zo. Je weet nooit hoe je er op reageert.

Spannend om nu vaginaal te bevallen? Ik wens je een hele goede vlotte bevalling toe!!! Succes!!

Bij de eerste had ik dus en inleiden met gel en toen een ks
en eerlijk die gel beviel me wel :) je merkt er niet zo heel veel van
behalve dan dat je aan bed vast zit

maar dat mag nu dus niet. en het ziet er naar uit dat het niet spontaan zal gebeuren... ze is nog niet echt ingedaald, (vorige bevalling ook niet)

maar mijn bmm is wel half verweekt dus dat is een klein lichtpuntje

met de balloncatheter is het een heel ander verhaal, je mag wel lopen maar het inbrengen moet nogal pijnlijk zijn en de resultaten dus minder...

spannend ja tuurlijk maar dat is zowel vaginaal als kunstverlossing, je hebt het beide niet in de hand helaas

thanks in ieder geval

hallo,
ik heb geen keizer snede gehad.
maar ik ben wel in geleid met infuus.
had vanaf het begin tot eind een weeën storm.
elke minuut een wee
maar daarentegen ben ik in precies 4 uur bevallen

Ik ook geen ervaring mee, wel met inleiding ben ik dus ook met infuus aangelegd en toen begonnen al snel de weeen maar ze sloten mij pas aan met 5 cm aan en ik was heel snel bevallen.Heel heftig die weeen maar zou het nu meteen willen,ben het zo beu! heb zo n last van de rug enz.
Heel veel sterkte en succes strakkies
xxx nice

Hoi..

Mijn eerste bevalling was een keizersnede. De tweede kwam 14 maanden later "spontaan" en bij de derde ben ik ingeleid, en ik kon weinig verschil merken met inleiden of natuurlijk bevallen. Dus wat dat betreft, maak je geen zorgen... iedereen reageerd weer anders. Iedereen heeft zo zijn eigen ervaring. Ik vond de keizersnede weer niks.. doe mij maar gewoon vaginaal, ik herstel daarna in ieder geval veel sneller.. heerlijk!

Succes en het komt goed hoor!
Liefs mammma

Terug
Bovenaan