Ervaring innestelingsbloeding

<p>Hi, </p><p>Wie kan mij meer vertellen over innestelingsbloeding uit eigen ervaring? </p><p>Ik heb sinds maandag veelvuldig krampjes ter hoogte van rechter eierstok (dat denk ik, omdat ik op dezelfde plek ovulatie pijn heb)</p><p>Gisteren middag stopte de krampjes maar in de ochtend verloor ik 1 druppel helderrood bloed met behoorlijk veel slijm. Ik dacht ok vroege menstruatie wss. </p><p>Rest van de dag niks meer verloren. </p><p>Deze ochtend echter kwam er oud bloed mee met het plassen en afvegen. Maar wel enorm verdund oud bloed dus echt minimale hoeveelheid. Dat is nu het avond is nog. Maar wel minder dan vanmorgen vroeg eerste x plassen. </p><p>De krampjes zijn rechts zo goed als weg en voel ze nu gewoon af en toe ergens in onderbuik. </p><p>Ik heb deze maand ovulatietest gedaan en op 21 juni was deze positief dus ik gok 22 juni ovulatie.</p><p>Normaal is mijn cyclus 27 of 28 dagen nu zou ik dan uitkomen op 33 dagen.</p><p>Lang verhaal kort.... Is er een mogelijkheid dat dit resulteert in een zwangerschap of is de kans groot dat dit menstruatie wordt? Wat zijn jullie ervaringen? </p><p>Nod is waarschijnlijk maandag maar zeker ben ik dus niet. </p><p> </p><p>Thanks alvast </p>

Terug
Bovenaan