Ervaring Joolz bloom?

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we naar de babyplanet geweest en hebben met wat kinderwagens gereden. De Joolz bloom reed erg lekker en ziet leuk uit, maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze wagen.  Hebben jullie zo eentje in gebruik? Wil je dan je positieve/negatieve punten hier geven, zodat we dat kunnen meenemen in onze beslissing?

Alvast bedankt!

Groetjes, Dubio82

Hoi Dubio,

Ik was destijds ook erg gecharmeerd van die wagen en zeker toen ik hun website had bekeken. Uiteindelijk hebben we toch voor een andere kinderwagen gekozen omdat de Joolz nogal laat op de markt kwam voor ons.
Wat me wel opviel was dat die wagen nogal prijzig was als je alles erop en eraan wilde hebben. Dan kwam je onderhand op de 800/900 euro uit.
Nu hebben wij een wagen met alles erop en eraan voor nog geen 500 euro.... Scheelt toch weer....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hallo Dubio82,

Wij wilden eerst ook voor de Joolz Bloom gaan (leuke moderne wagen), maar om hem compleet te krijgen moesten we alles er apart bij kopen. Zoals de adapters voor de maxicosi en een netje onder in de kinderwagen. Daarnaast vonden we hem voor zoveel geld niet zo mooi afgewerkt. Er zat weinig op en ik vond dat de kap niet mooi strak stond. (Als je zoveel uitgeeft, moet het ook perfect zijn). Ook was het zitje voor als ze groter worden aan de kleine kant, waardoor je hem niet zo heel erg lang kunt gebruiken. (De winkel die hem verkocht was er ook niet zo over te spreken)
Wij zijn uiteindelijk voor de Quinny speedy sx gegaan. Deze wagen is heel erg compleet, mooi afgewerkt  en ook nog eens een stuk goedkopen. (Alles bij de prijs inbegrepen). Daarnaast is het zitje heel groot, waardoor ze er lekker lang in kunnen.
Uiteindelijk zijn wij heel erg blij met deze keuze.
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt en veel succes met uitzoeken!

Liefs Mineko

mij leek het op eerste gezicht ook een mooie wagen.

Maar bij prenatal vertelde zij mij dat de wagen na 2 dagen alweer teruggenomen was, omdat het frame niet sterk genoeg zou zijn!!!
Dit zou weer aangepast worden, maar mijn vertrouwen erin is een heel stuk minder geworden.

groetjes N

Wij hebben de Joolz besteld.

Meteen van begin af aan wisten wij dat dit de grote kanshebber zou zijn.
Wij zijn in 4 verschillende zaken geweest die de joolz hadden staan en hebben ons laten voorlichten. Bj alle 4 zaken kwamen het frame ook ter sprake, en ook dat dit al opgelost was en dat joolz bezig was om alle frames  om te ruilen voor de nieuwe versie. Verder werd er door alle 4 bedrijven verteld dat ie niet teruggeroepen is, maar dat de keuze bestond de wagen in de showroom te laten of te te sturen.

Waar we uiteindeljk besteld hebben, die man is een ouwe rot in het vak en wat je noemt een vakidioot, hij heeft de wagen uitgebreid getest en onderzocht en is ervan overtuigd dat dit een erg goede wagen is.

Groetjes Noelie

Terug
Bovenaan